PDA

Vis full versjon : Originale vs Replica R-Felg

MortenMus
06/10/10, 09:05
Hei,

1 posten min etter å ha funnet dette forumet. Regner iallefall dette er plassen for Volvo relaterte spørsmål.

Jeg skal kjøpe nye sommerdekk + felg for min XC70.
Synes R-felgene ville passet godt på bilen.

Finner disse felgpakkene på finn.no og gummihuset i sverige til gunstige priser, men regner derfor også med at dette er replica felger.

Er det kun Volvo forhandlere som selger de originale, eller finnes det andre nettbutikker.

Er det så stor forskjell at de originale er verdt prisen?

Turbo-HF
06/10/10, 10:22
Hei,

1 posten min etter å ha funnet dette forumet. Regner iallefall dette er plassen for Volvo relaterte spørsmål.

Jeg skal kjøpe nye sommerdekk + felg for min XC70.
Synes R-felgene ville passet godt på bilen.

Finner disse felgpakkene på finn.no og gummihuset i sverige til gunstige priser, men regner derfor også med at dette er replica felger.

Er det kun Volvo forhandlere som selger de originale, eller finnes det andre nettbutikker.

Er det så stor forskjell at de originale er verdt prisen?

Personlig ville jeg ikke valgt replica-felger, siden jeg har hørt mye naegativt om disse, angående kvalitet, materiale og varighet. Passformen skal visst være bra, men ikke like solid og en litt for enten tung eller lett felg ifht. original. Les i annonse og spør om det er original eller kopi.

Morgis
06/10/10, 10:28
ville sjekket på blocket.se.. mange originalfelger til gunstige priser.. de tåler en trøkk før de blir eggformet i det minste :)

angerman
08/10/10, 23:12
er også veldig dårlig lakk på replica felger. er en grunn til at orginalt er dyrt. for som nevnt de, tåler mer juling.

Texascom
09/10/10, 08:30
Originale R-felger er også mye penere enn replica-felgene!