PDA

Vis full versjon : lakere felger



session
05/10/10, 17:16
Har nå kommet til det stadiet at vinterdekka måtte på, men kan ikke si jeg har gleda meg for styggere felger (orginale 760 med alu kapsel) må jeg leite lengre etter, nesten så jeg vurderer stål :p så har kommet fram til at jeg skal kjøre uten det alu dekslet og lakere di hvite da di vil ligne litt på motorsport felger (i mine øyne) :p så da blir spørsmålet om det er no spesiell lakk som sitter bedre på felger med tanke på salt of drit i forhold til lakk fra tema :)

VolvoR-Sport
05/10/10, 17:23
pulverlakk

session
05/10/10, 18:16
det koster jo litt igjen da, men er vel det som kanskje blir best :)

VolvoR-Sport
07/10/10, 21:17
ca 1000kr for fire felger..

kermitt
07/10/10, 21:22
kvit benga lakk :p spyler over dem og vask med whitesprit. så maler du dem. funker fett.

rogern
07/10/10, 21:42
ikke bruk whitesprit. fett i whitesprit. bruk silicone fjerner eller tynner.

hvis du ikker har mulighet til pulverlakk kan du jo lakkerer med vanlig lakk.
ikke sprayboks. det sitter dårlig.
lakk med herder sitter bedre.

Joakim-G_R
07/10/10, 22:03
Dvs, "billakk" på sprøyte. :)

mrstfu
07/10/10, 22:50
kvit benga lakk :p spyler over dem og vask med whitesprit. så maler du dem. funker fett.

kunne ikke sagt meg mer enig! se i prosjekttråden min, det er felger med biltemaprimer, og hvit, 10årgammel benga, sitter som fjell. har kjørt med de i alskens terreng og fører i 2uker nå (vinter ikke inkludert:D), og det eneste som har klart å ta livet av lakken er de HELVETTES BETONGFUNDAMENTENE ved pumpa på statoil...

uansett, benga med biltema sprøyte holder som juling:D

Joakim-G_R
07/10/10, 22:52
Det er ingen lakk som overlever en stressa bilist's idioti med felgskraping og å prøve å flytte betongfundamenter da.. :p