PDA

Vis full versjon : Etterlyser gamle 740ien. Regnr: DF23540



janrune
04/10/10, 22:03
Noen her som eiger denne? Har hørt noen rykter at den har havnet opp i Levanger, men noen her som eiger den/ vet hvem som eiger den?
Vet den har blitt solgt litt hulter til bulter etter den vart solgt her i fra, og vet den gikk i Svelgen før den forsvant videre på sin ferd. Info om bilen som jeg selv vet før den vart solgt var at der var full add-on styling og hvite instrumentskiver og masse wunderbaum pingvinger på dashen. Ganske stygg i lakken, men meget lite rust (slik som jeg husker den hvertfall). Og førerstolen er MEGET nedslitt. Om den ikke er byttet ut da :p
Har også hørt noe "rykter" fra folk som har vært innom autodb at den også hadde fått påmontert 1000 metere før den vart solgt av han som solgte den sist.
Om eiger er her: Er du interisert i og selge bilen? Eller noen som vet hvem han er og kan spør han får meg?

Her er noen bilder om det er til hjelp.


http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/316.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/317.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/318.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/319.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/320.jpg

gl740turbo
04/10/10, 22:28
Eier: Tormod Almli fra levanger

Mobilen tror jeg er 97602772, men kan være feil

Havard89
04/10/10, 22:57
Hehe.. litt arti har eigd denne ei stond eg og.. Bytta til litt diverse saker og ting på den.. solgte den til en frå breim. Trur den hadde et par eigara der før den havna i svelgen. Sist eg såg den den litt "sleten" ut. Hadde litt rust reprasjona på den når eg hadde den.

janrune
04/10/10, 23:15
Var det du som solgte den til Tony? :)
Har hatt 3-4 forsjellige eigere bare her på Breim også :p Og solgte den til en fra Kvammen inn mot askvoll og etter det har den også blitt videresolgt 3-4 ganger har jeg hørt :p vart brukt som vinterbil vinter 09/10, og bilen holdt og holdt utrolig nok hele vinter. Eneste bilen på Breim som ikke stoppet av "lekebilene" her i bygda og motoren hadde fått det velkjente "K fjuskingen" ettersom det var b230k motor så sto i bilen, men vet at han fra kvammen kjørte den tom får olje so motoren er vel byttet vil jeg tro :p mest solide volvoen noen av oss her har sett hvertfall :p

janrune
04/10/10, 23:18
Eier: Tormod Almli fra levanger

Mobilen tror jeg er 97602772, men kan være feil

Kjenner du han? :p

Havard89
05/10/10, 14:56
Var det du som solgte den til Tony? :)

ja, lure på om det ikkje va det han hette.. Då eg hadde bilen trur eg at eg va eigar nr 5 lr 6.. so er vel på vei til norgesrekord dinne.. Heldivis slapp eg unda K-tendensane..
Vurderte å lage litt større prosjekt utav dinne men vart 960 i staden. Vart berre BS sprint, dtm, trekt oppatt taktrekk, litt sveising, litt fix på add on og senk pluss litt småtterier frå mi side.

mcnugget
05/10/10, 15:43
E vel kjent for å herpe bila han fra kvammen iallefall, men dinna såg ut til å overleve utrulig nok.!! Lure på om bilen gjekk ei stund i måløy og, visst det var super dtm felger på den ;)

janrune
05/10/10, 18:33
E vel kjent for å herpe bila han fra kvammen iallefall, men dinna såg ut til å overleve utrulig nok.!! Lure på om bilen gjekk ei stund i måløy og, visst det var super dtm felger på den ;)

Hehe ja nei han er vel kansje ikkje kjent til og være den som holder det best vedlike :p
Men denne holdt utrolig nok, bortsett fra litt ulyder fra bakakslingen og skjært motor men alikavel startet den og gikk :p

janrune
05/10/10, 18:35
ja, lure på om det ikkje va det han hette.. Då eg hadde bilen trur eg at eg va eigar nr 5 lr 6.. so er vel på vei til norgesrekord dinne.. Heldivis slapp eg unda K-tendensane..
Vurderte å lage litt større prosjekt utav dinne men vart 960 i staden. Vart berre BS sprint, dtm, trekt oppatt taktrekk, litt sveising, litt fix på add on og senk pluss litt småtterier frå mi side.

Hehe ja den begynnde vel og havne opp i rekord :p sikkert hatt øve 10 eigara no dinna vil eg tru :p
Ja merka at taktrekket var trekt om igjen, og må skryte av arbeide ditt, de såg faktisk ganske bra ut :)
Ja du bør være glad får det at du slapp unna k-tendensen, får den brukte ca 2,3 på langkjøring da den begynnte og fuske :p men merkelig nok bilen bare gikk og gikk og gikk :)

mcnugget
05/10/10, 18:59
Hehe ja nei han er vel kansje ikkje kjent til og være den som holder det best vedlike :p
Men denne holdt utrolig nok, bortsett fra litt ulyder fra bakakslingen og skjært motor men alikavel startet den og gikk :p

hehe, de lydene i bakakslingen hører en vel ofte på turbobilene, men ikkje ofte eg har hørt det på 740 me k-motor nei.. :p har vel vore herja litt tenkje eg.. ;) har høgt forbruk på gamle biler den gutten der ja...

janrune
05/10/10, 20:51
hehe, de lydene i bakakslingen hører en vel ofte på turbobilene, men ikkje ofte eg har hørt det på 740 me k-motor nei.. :p har vel vore herja litt tenkje eg.. ;) har høgt forbruk på gamle biler den gutten der ja...

Ja den bilen der har blitt herjet veldig mye med kan man trygt si hehe :p
ja han har et høy forbruk :P han bytter hvertfall svært ofte :p beklager off-topic, men du kjørte vel tilfeldigvis ikke ut i fra esso i førde i går vel? Syns jeg såg en bil som lignet litt på den du har på bilde under brukernavne ditt :p

mcnugget
05/10/10, 21:28
Sant det, men no er det vel granada det går i med han.. :p forstå det den som kan.. ;)

Nei, var ikkje meg, har mista lappen for ei stund tilbake eg.. ;) men er samme farge på den 940en som går i førde ja.. ;) Visst det var en med 15" felger, dobbel potte og r-vinge?

janrune
05/10/10, 22:03
Sant det, men no er det vel granada det går i med han.. :p forstå det den som kan.. ;)

Nei, var ikkje meg, har mista lappen for ei stund tilbake eg.. ;) men er samme farge på den 940en som går i førde ja.. ;) Visst det var en med 15" felger, dobbel potte og r-vinge?

Var bare et kjapt blikk av bilen i mørke, og felgene såg ikke akkurat så store ut så er sikkert den ja :p
ja er vel mest granada og 145 som går med han nå ja hehe :p

Daniel V
07/10/10, 14:26
Send regnummeret til 2282, så får du svar på alt. Hvor den er, og hvem som eier den. Bare å ringe opplysningen det, så får du jo nummeret til han som står som eier :)

Almli
30/11/10, 17:46
Hei

Jeg eier den nå, kjempe bil! Går å går å går... :)

Alt er til salgs bare prisen er bra, har du bud?

Petter M
04/12/10, 23:44
Er vell ikke noe bil å kjøpe lengre denne vell?:P

Han som hadde dne i kvammen har eg kjøpt bil ifra før..

ikke noe lurt... Han hopper å herjer di ihjel..hehe

janrune
09/12/10, 22:27
Var vel tilfeldigvis ikke pickupen hans du kjøpte vel? :p Får hørte den for innover til Byen :p

Almli: Hehe kjempebil du har kjøpt deg :D Den går og går fortsatt ja? hehe :) kjempe kjekt og høre :)
Den bilen er ett savn kan man trygt si :p Er det fortsatt K motor som står i bilen?

mcnugget
10/12/10, 16:11
Er vell ikke noe bil å kjøpe lengre denne vell?:P

Han som hadde dne i kvammen har eg kjøpt bil ifra før..

ikke noe lurt... Han hopper å herjer di ihjel..hehe

Izusu`en? :D Den vart herja!!!! 740en var ikkje fint behandla i hans eige den heller...

Ikkje for å ødelegge for noko eventuelt salg her, men det er no det eg har sett... Så da er det greit at folk veit om det før dei kjøper.. Men tydeligvis ei holdbar kjerre dette.. :p

janrune
10/12/10, 16:28
ei holdbar kjerre tror jeg bare er fårnavnet hehe :p
lurer på om vi har filmer fra kjøring med den enda, om noen er interisert i og se xD

mcnugget
10/12/10, 17:30
Hiv ut en film eller to.. :D

janrune
10/12/10, 18:30
Hehe skal ta og sjekke om jeg finner dei igjen :p tror dei ligger på gamlemobilen min, men skal vel klare og finne den igjen :D

oar83
14/12/10, 14:23
Vel, denne bilen har jammen hatt mange eigarar ! Skikkelig jalla!
Er vel K-motor som står/sto i denne ? Var iallefall det for rundt 2 år sidan...
Tippa det var før den vart solgt til Byrkjelo.

janrune
14/12/10, 15:22
Hehe ja har hatt ett par eigere :p
Var K motor da den gikk her også :p

Oddwar
28/02/11, 18:44
er tilsalgs nå ser jeg

janrune
02/03/11, 00:02
hehe ja vet, har vært i kontakt med han, og reiser på mandag og henter den mest sannsynelig om han ikke får solgt den før den tid :)

Wrasko
07/03/11, 13:25
Ligner på en 740 turbo som går rundt Ørje (Østfold) nå. Den har og DF skilt

vol760
12/06/11, 00:30
eg eigde denne før havard89.. i ei veke:D då hadde den gått i austefjorden i lengre tid trur eg.. merkelig bil.. var skore 2 store hol i torpedoveggen under hanskerommet av en eller anna grunn.. og ganske slarkete før håvard fiksa den opp..

janrune
07/08/11, 14:00
Hehe fælt hvor mangen som har hatt denne bilen da :p

mariusf
08/08/11, 23:55
eg eigde denne før havard89.. i ei veke:D då hadde den gått i austefjorden i lengre tid trur eg.. merkelig bil.. var skore 2 store hol i torpedoveggen under hanskerommet av en eller anna grunn.. og ganske slarkete før håvard fiksa den opp..

kven hadde den då da?

Petter M
09/08/11, 01:37
Izusu`en? :D Den vart herja!!!! 740en var ikkje fint behandla i hans eige den heller...

Ikkje for å ødelegge for noko eventuelt salg her, men det er no det eg har sett... Så da er det greit at folk veit om det før dei kjøper.. Men tydeligvis ei holdbar kjerre dette.. :p

Seint svar.. Men Izusu en ja:P den var ihjelrustet, fantes ikke foringer på bilen,å måtte på teknisk på bt..

byttet den i en 240,så ble den solgt, så ble den tauet av viking..og senere kastet :P

vol760
13/08/11, 00:14
kven hadde den då da?

hm.. namn husker eg ikkje. men var en 18åring eller noke i den dur. lura på om broren eigde den før han, og den då gjekk mykje i ørsta. men er ikkje heilt sikker..

olekr93
06/11/11, 21:40
kjenner han som hadde den nå sist.

janrune
17/11/11, 22:02
kjenner han som hadde den nå sist.

Solgte han bilen eller vraket han den? får ser det da jeg sendte melding til 2282 da var bilen vraket. Egentlig litt synd, var en artig bil :)

janrune
17/11/11, 22:03
Seint svar.. Men Izusu en ja:P den var ihjelrustet, fantes ikke foringer på bilen,å måtte på teknisk på bt..

byttet den i en 240,så ble den solgt, så ble den tauet av viking..og senere kastet :P

Haha ja stemmer det ja :p hørte noen rykter om at den bilen var blitt stoppet og måtte på teknisk, noe den bilen aldri hadde gått igjennom uansett F :p

vol760
18/11/11, 20:26
Kvil i deler!:)