PDA

Vis full versjon : hvor får jeg tak i denne stylingen?:)



jarlis89
29/09/10, 19:30
hei. her om dagen lå jeg bak en grise fin v70. så la jeg merke til at den hadde et plast deksel på vindusviskeren bak.
den skjulte vindusviskeren på en måte, og den var lakka i bilens farge. men det va gjort etter bestillingen.
men hvor får jeg tak i det plast dekselet noen som vet det?

julen
29/09/10, 19:59
var ikke en v90 eller v70N visker da?
de selges hos volvoforhandlere.

sjekk tips og triks på volvoforum.no

jarlis89
26/10/10, 16:07
takk skal du ha. jeg har et spørsmål til. hehe. jeg har en v70 2,0 liter. skal ha åpent kn filter, men har et problem. luft mengemåleren henger oppe på dekselet til luftfilterert. går ikke ann og ta den av, men ser på 2,4 literen har den en metall feste med luftmenge måler på. kn filteret mitt er til 2,4 liters motor, men skal vist passe min, men hva må jeg gjøre får og få det til og gå, har akkurat skaffet meg det. har utrolig lyst til og få det til:)

mrstfu
26/10/10, 22:40
legg ut et bilde, så blir det straks lettere.

du har nok en av to mulige løsninger på luftmengdemåler, den ene er sånn som jeg har gjort i prosjekttråden min, altså å plukke ut luftmengdemåleren av røret fra luftfilter til gasspjeld, og bikke denne inn i en silikonslange eller alu/stålrør.

den andre løsninga er så vidt jeg vet slik det gjøres på nyere 850er, altså at den biten av røret som luftmengdemåleren sitter fast i, den kan tas av selve luftfilterboksen, og da kan du sette nytt K&Nfilter rett på det røret.

jeg skulle tru det er den siste du burde gå for, men som sagt, bilder er gull, prøv å ta et i god oppløsning og med godt lys, og bare konsentrer deg om røret mellom luftfilterboks og gasspjeld.