PDA

Vis full versjon : Fjernstyring til sentrallås virker ikke.



Robert H.
28/09/10, 19:11
Som topic, fjernstyringene til sentrallåsen sluttet plutselig å ha noen som helst funksjon i dag:mad:
Nye batteri i begge, men ingen av de virker....
Noen som har vært borti dette før og funnet en løsning??
Sentrallåsen låser opp begge dørene med nøkkelen, men jeg vil gjerne ha den der "plipperen" i orden igjen...

hobby610
28/09/10, 19:16
Som topic, fjernstyringene til sentrallåsen sluttet plutselig å ha noen som helst funksjon i dag:mad:
Nye batteri i begge, men ingen av de virker....
Noen som har vært borti dette før og funnet en løsning??
Sentrallåsen låser opp begge dørene med nøkkelen, men jeg vil gjerne ha den der "plipperen" i orden igjen...

Kan trolig være mottakeren til sentrallåsen (styringa)....Om jeg husker rett, så ligger den.. bak/over instumentpanelet

Robert H.
28/09/10, 21:14
Kan trolig være mottakeren til sentrallåsen (styringa)....Om jeg husker rett, så ligger den.. bak/over instumentpanelet

Ser på Vadis at det er en boks der ja, men det er jo en drøss med forskjellige utgaver og farger på de.
Må vel kanskje av med toppen på dashbordet.:(
I såfall blir det utsatt en stund ja.

Tollan
28/09/10, 21:30
sikker på at du har kjøpt riktige batterier? :P forrige eier av bilen min hadde kjøpt fire "tjukke" batterier i stede for seks tynne :P bytta til riktig type og vips, der funket den;)

Robert H.
28/09/10, 21:35
sikker på at du har kjøpt riktige batterier? :P forrige eier av bilen min hadde kjøpt fire "tjukke" batterier i stede for seks tynne :P bytta til riktig type og vips, der funket den;)

Jepp, CR 2016 og det var det som sto i begge fjernkontrollene som har virket hele tiden.
Det er nok noe annet.

Robert H.
29/09/10, 19:41
I dag så virker den av og til:confused:
Må jo være en dårlig kontakt en eller annen plass.

hobby610
29/09/10, 21:04
Ser på Vadis at det er en boks der ja, men det er jo en drøss med forskjellige utgaver og farger på de.
Må vel kanskje av med toppen på dashbordet.:(
I såfall blir det utsatt en stund ja.

jeg måtte fjærne dashbordet på min gamle V70, grunna havari på instrumenttavle. var egentlig greit å ta den av,men så hadde jeg ikke airbag på passasjersiden.

Nilsebu
29/09/10, 22:33
Disse boksene kan (vertfall på V70) lett tas ut så lenge du demonterer platen under rattet / over gasspedalen. Ligger oppe til venstre der. Svart boks.

ola normann
30/09/10, 06:48
Disse boksene kan (vertfall på V70) lett tas ut så lenge du demonterer platen under rattet / over gasspedalen. Ligger oppe til venstre der. Svart boks.

Den du beskriver er vel styreenheten til sentrallåsen og ikke radio mottageren