PDA

Vis full versjon : Meget gode dekk til fin pris



Heenster
28/09/10, 03:40
Dette er dekk som jeg er meget godt fornøyd med: Nankang NS2 215/40-17
Lite støy, god holdbarhet, henger godt på tørr vei men er litt dårligere på våt veibane. Kjørte over 32000km på de denne sesongen. Og de er billige. tror det var 995,- kr dekket jeg betalte for de på www.interdekk.no

henrik940
28/09/10, 05:39
På dekkonline koster det 798 pr dekk :) Og gratis frakt.

Heenster
28/09/10, 13:54
På dekkonline koster det 798 pr dekk :) Og gratis frakt.

WOW, der er jo en knallpris :D
Takker så mye for den opplysningen ;)
Skal handle der neste gang !!!

gull pilen
28/09/10, 13:57
skal du ha ordentlige dekk kan du prøve michelin pilotsport3...
koster noe mer men får mer kilometer ut av dem enn billige dekk og ikke minst optimalt grep uansett forhold og minimalt med støy...
har kjørt nankang selv og synes det var noe drit å kjøre på rett og slett;)

Heenster
28/09/10, 13:59
skal du ha ordentlige dekk kan du prøve michelin pilotsport3...
koster noe mer men får mer kilometer ut av dem enn billige dekk og ikke minst optimalt grep uansett forhold og minimalt med støy...
har kjørt nankang selv og synes det var noe drit å kjøre på rett og slett;)

Er kanskje varierende kvalitet på disse Nankang dekkene da :confused:

JørnM_940
28/09/10, 14:00
Er kanskje varierende kvalitet på disse Nankang dekkene da :confused:
Det tror jeg ikke. Er vel mere hvor høy man selv legger lista:) For meg holder det med "billigdekk", har kjørt på Goodride i sommer, er jo ikke det beste du får akkurat, men er heller ikke fatalt;)

gull pilen
28/09/10, 14:05
sikkert helt greit dekk i forhold til pris...
men jeg(som jobber på dekk verksted) får så gode priser på alt av dekk at det betyr ikke så mye, da kan jeg liksom like godt kjøpe ordentlig med engang å få en god kjøreopplevelse istedenfor halveis god...

Robert H.
29/09/10, 08:27
sikkert helt greit dekk i forhold til pris...
men jeg(som jobber på dekk verksted) får så gode priser på alt av dekk at det betyr ikke så mye, da kan jeg liksom like godt kjøpe ordentlig med engang å få en god kjøreopplevelse istedenfor halveis god...

Da syns jeg du kan hoste opp gode priser på dekk til oss i Bergen og omegn :D

Heenster
01/10/10, 01:58
sikkert helt greit dekk i forhold til pris...
men jeg(som jobber på dekk verksted) får så gode priser på alt av dekk at det betyr ikke så mye, da kan jeg liksom like godt kjøpe ordentlig med engang å få en god kjøreopplevelse istedenfor halveis god...

Ja, du har det jo litt greit da ja :)
Trenger dere flere ansatte eller ?

gull pilen
01/10/10, 10:28
tror ikke vi trenger flere her... er liten avdeling med 2 ansatte....

Lightyear
01/10/10, 21:03
Hvilke dekk vil du anbefale siden du er i faget? Jeg syns uniroyal rainsport har vært helt konge på min 850. Har cruisa rundt med ventus dekk et par dager nå og merker at de slipper sykt fort i forhold.
Til snøen blir det Hakka R.

Har hatt conti dekk på mange firmabiler og jeg klarer bare ikke å forstå at så mange syns conti lager bra dekk, forskjellen fra slitte piggfrie michelin til nye conti var minimal på tørt og forholdsvis varmt underlag :eek:

Og for å svare på hovedinnlegget, det satt NSII på bilen min når jeg kjøpte den, de er laget av stein i forhold til andre dekk, greit nok på tørt føre men livsfarlige på vått.

A

gull pilen
04/10/10, 13:13
skal du ha noe virkelig bra som er nesten på grensen til slicks så må jeg bare si michelin pilot sport 3.... det er et helt rått dekk....
sant det med conti... mangen kunder som kommer inn her å sier dekkene deres er dårlige så viser det seg å være 1 år gamle conti dekk....
conti er greit første sesongen så bare taper det seg...

Mr. RAH
04/10/10, 19:10
Har også kjørt Nakang på 2 av bilene mine, har vært helt ok til prisen, litt glatte når det er vått. Ellers var de greie.

Litt OT, Pirelli 205/55-16 P6 Cinturato som jeg har på min 2007 V70, nye i år,
http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=8874

Sjokkerende søppel dekk, disse er jo livsfarlige når det er vått, slipper i rundkjøringer i normal fart, så viss jeg sammenliggner disse med nakangene så hadde jeg lett byttet. Så her skal det byttes dekk til neste sesong.

Luigi
04/10/10, 19:23
kjører med mitt andre sett nankan NS2 denne sommern/høsten, syns det er kjempe dekk, sitter godt på tørra, og har aldri merka at dem er glatt på vått føre, kunn i rundkjøringer, men der er det altid glatt pga oljesøl fra lastebiler!

ja kjører mitt andre sett pga mye svinkjøring og børning :p

gull pilen
05/10/10, 13:26
det er andre problemet med nankangene... slites fort...
hadde faktisk heller kjøpt linglong istede....:D

242
05/10/10, 23:28
Styr unna sunny dekka i allefall.

gull pilen
06/10/10, 07:26
sunny funker fett til spinn å herj.... men tror ikke jeg hadde gidda å kjøre med de hver dag...

242
06/10/10, 09:36
sunny funker fett til spinn å herj.... men tror ikke jeg hadde gidda å kjøre med de hver dag...

Di jeg hadde laga ikke røyk engang:confused:

gull pilen
06/10/10, 14:56
da har du vært uheldig... bare å se på bilder fra gatebil bilexpo bergen...
kenneth moen kjørte sunny da....

Thomas S
07/10/10, 17:06
det er andre problemet med nankangene... slites fort...
hadde faktisk heller kjøpt linglong istede....:D

heller Nankang enn Linglong ja, Linglong er vel samme som Wanli, noe dritt...

Har selv Nankang Ns2 i 18" å er fornøyde med de

gull pilen
07/10/10, 17:20
linglong er like "gode" som nankang men varer dobbelt sålenge.....

Thomas S
07/10/10, 20:47
linglong er like "gode" som nankang men varer dobbelt sålenge.....

ikke den erfaringen jeg har hatt nei..

gull pilen
08/10/10, 07:22
mulig det... men tråd tittel er hvertfall feil uansett... er ikke gode nankangene heller.... det skal heller hete greie dekk til riktig pris....

Lightyear
08/10/10, 17:33
mulig det... men tråd tittel er hvertfall feil uansett... er ikke gode nankangene heller.... det skal heller hete greie dekk til riktig pris....

995 pr dekk for Nankang som det står i hovedinnlegget er jo ikke riktig pris, sleng på en hundrelapp pr dekk og du får sånne rainsport som jeg har kjørt på i det siste og det er ikke sammenliknbart grep mellom disse dekkene :eek:

A

yengis
08/10/10, 21:06
jeg har god erfaring med Nangkang NS-2, med grunnlag både på støy, slitasje, grep osv..

turb00le
09/10/10, 22:22
Roadstone har vært bra, samme som nexen?
Linglong og yellowsea var litt bob bob.
Likegyldig for meg hva bakdekka er, de holder sjeldent lenge uansett. Framme er det kurrant å ha noe som sitter litt.
Noen som har testa nitto slicks?

gull pilen
10/10/10, 14:57
nei har aldrig hørt om... men kjører selv falken gateslicks... de funker bra uansett vått eller tørt... negative er endel sporing og litt støy...