Vis full versjon : Bulk fiks side 89 eller hva det var på torshov
noen som har prøvd denne løsningen for å få ut bulker i karrosseriet?
altså den bulk fix saken som torshov selger. tror det var på side 86 eller 89 den står :) finner den også på torshov sin nettutgave av katalogen! :)
er det good shit? vurderer å kjøpe å prøve å få retta ut bulken i førerdøra på 242n... kjipt me En eneste bulk i karrosseriet liksom...
Lurer på det samme. Hadde vært artig om det faktisk funker på å fikse de små runde parkeringsbulkene som dessverre finnes overalt på bilen :(.
Lurer på det samme. Hadde vært artig om det faktisk funker på å fikse de små runde parkeringsbulkene som dessverre finnes overalt på bilen :(.
skal vi spleise? :p hehehe
jeg fikser min ene og sender den til deg etterpå om den fungerer ;) ellers få "vi" reklamere på at den ikke fungerer :D
skal vi spleise? :p hehehe
jeg fikser min ene og sender den til deg etterpå om den fungerer ;) ellers få "vi" reklamere på at den ikke fungerer :D
Er med jeg, viss du betaler, prøver, og lar vær å sende til meg om den ikke fungerer :p Hæhæ :p
Hadde vært moro å hørt noe om denne fra noen som faktisk har prøvd den.
hvis det er bare slik liten bulk som er trykt inn uten skarpe kanter så funker jo sugekopp, som man bruker på f eks ruter. Jeg prøvde bare for mora skyld å feste en sugekopp (slik med knapp bak som får den til å suge seg fast) på bilen min som hadde en bulk ca midt på døra, også dro jeg den ut og da "spratt" bulken ut og var rett og fin att :D
noen som fikk prøvd dette?
Jeg driver faktisk å tester en slik en "these days". Konklusjonen er at på små bulker er den fin, men værre på store.. Kan se mer her for de foreløpige resultater:
http://www.detailersclub.no/forum/topic/5155-mini-cooper-16-2002-mod/page__view__findpost__p__110969__fromsearch__1
Ser jo ut til å fungere greit da. Den bulken på filmen der er jo ganske i overkant av det settet er beregnet på.
Kanskje jeg skal ta en liten runde å dra ut alle de 13291323 små runde bulkene på bilen min med denne :). Fungerer jo sikkert ypperlig på det. Er sånne små runde.
Kjipt Torshov i Kongsberg har blitt lagt ned nå da :p
Høres spennende ut.
fant forøvrig akkurat samme kit på finn.no til 350kr
Splitter nytt.
Søk på "bulk" i bil kategorien.
Hvis jeg ikke får respons derfra relativt raskt blir det tur på Torshov etter jobb idag for å teste.
Spennende.
Finner den ikke i torshov katalogen da, noen som vet nr på den?
Søk på "bulk-fix" i katalogen, da kommer den frem.
Står på side 76 i onlinekatalogen
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.