PDA

Vis full versjon : 89` 760 mk1 eller mk2?



Volvo-Power
26/09/10, 10:25
har kjøpt meg en 760gle. den har multiling, men lurer på om det er mk1 eller mk2? hva er forskjellen?

med det samme så lurer jeg på hvorfor den er så inni H* lav bak?! bare såvidt jeg får på de 15" jp hjula bak.. og jeg vill ha på 17" jp...

er ikke noe kjent med multilink, da dette er den første bilen min med det.


utrolig go og kjøre med da, det skal være sikkert!! synd den ikke har sperre...

Christian
26/09/10, 10:28
Det er MK1 orginalt på den bilen. Hvis den er veldig lav ville jeg sjekket at ikke fjørene er knekt, eller at ikke nivåmatene er ødelagt.

A.Finstad
26/09/10, 23:27
enkleste måten å se forskjell på MK1 og MK2 er om det er spiral fjører eller ikke har du det er det MK1 har du ikke det så er det MK2 (men kan være fjærna fjørene også da siden den er så lav)

Volvo-Power
29/09/10, 12:43
da er det mk1 på denne.. men begge fjører er der. virker som de er hele og. satte på mk18 17'" idag, og ble utrolig fett! kappa bort alt som heter flens i hjulbue, og det subber ikke i det hele tatt.. så er vell kanskje ikke så lav som jeg skulle ha det til.

Christian
29/09/10, 12:57
Multilink får mer camber etterhvert den slepper seg ned, så hjulet "forsvinner" inn i hjulbua.

Volvo-Power
29/09/10, 13:12
Multilink får mer camber etterhvert den slepper seg ned, så hjulet "forsvinner" inn i hjulbua.

fant ut dette:) mye nytt med multilink æ lære meg ser jeg..

hvordan er det å få denne høyere? nekter å tro at bilen bli eu-gokjennt med 1mm klaring til hjulbue:P