PDA

Vis full versjon : eksos s60 awd



scania
25/09/10, 20:45
Hallo,nokken som har peiling på om det er mulig å få dobbel eksos til en s60 2,4t awd?har omtrent prøvd dei fleste her i Norge som driv med eksos uten å lykkes,dobel da med utblås på begge sider.Takknemlig for tips om nokken har peiling om det finst:rolleyes:

Steen
26/09/10, 10:54
Kan jo prøve å høre me ferrita om dem kan bygge et til deg vist du har nok penger:)
http://www.ferrita.no/index.php

Roy
26/09/10, 13:14
Jeg har blitt fortalt at disse kan bygge et til S60 med dobbel utblås.
Prisen var rundt 8000,- synes jeg å huske... jeg er dog usikker på hvor langt frem det anlegget gikk, catback eller hele greia.
http://www.svendseneksos.no/

scania
26/09/10, 13:57
Kan jo prøve å høre me ferrita om dem kan bygge et til deg vist du har nok penger:)
http://www.ferrita.no/index.phpprøvd fleire ferrita forhandlara uten dei kunne hjelpe,så det var ikkje pæng det stod på,ikkje sån at eg har ræva full av penger for det:cool:

scania
26/09/10, 14:00
Jeg har blitt fortalt at disse kan bygge et til S60 med dobbel utblås.
Prisen var rundt 8000,- synes jeg å huske... jeg er dog usikker på hvor langt frem det anlegget gikk, catback eller hele greia.
http://www.svendseneksos.no/hørtest ut som en grei pris det,spørs om eg må reise til Trondheim en tur da og få et tilbud:)

Bratlie
26/09/10, 15:54
har du hørt med BCB da ?

scania
26/09/10, 16:45
har du hørt med BCB da ?

jepp:rolleyes:

scania
20/10/10, 14:59
Hallo,nokken som har peiling på om det er mulig å få dobbel eksos til en s60 2,4t awd?har omtrent prøvd dei fleste her i Norge som driv med eksos uten å lykkes,dobel da med utblås på begge sider.Takknemlig for tips om nokken har peiling om det finst:rolleyes:

Da har eg gitt opp og bestilt meg Feritta anleg,men lang ventetid,får det ikkje før 19november...:o

gaupe
20/10/10, 15:09
Da har eg gitt opp og bestilt meg Feritta anleg,men lang ventetid,får det ikkje før 19november...:o

Det heiter å innsjå :) Du blir garantert fornøgd :)

Du er klar over at vi har rabattar på desse anlegga, om du er medlem?

scania
20/10/10, 17:19
Det heiter å innsjå :) Du blir garantert fornøgd :)

Du er klar over at vi har rabattar på desse anlegga, om du er medlem?

jepp,fikk rabbat,bestilte litt meir stasj når eg først var i gang,ser ut til at det blir to farga skin på meg og,venter på bilde.

gaupe
20/10/10, 18:58
jepp,fikk rabbat,bestilte litt meir stasj når eg først var i gang,ser ut til at det blir to farga skin på meg og,venter på bilde.

vccn-rabatt utan å vere medlem? Hmm... her blir det ein telefon til Ferrita

scania
20/10/10, 21:40
vccn-rabatt utan å vere medlem? Hmm... her blir det ein telefon til Ferrita

er medlem....står no slik i proffilen min....:cool:

Per Turbo
20/10/10, 21:52
Heico har jo dobbeltanlegg, men bare til FWD dessverre..

Nick V70N
21/10/10, 10:18
jepp,fikk rabbat,bestilte litt meir stasj når eg først var i gang,ser ut til at det blir to farga skin på meg og,venter på bilde.

Er det skinntrekk til setene du har bestilt? Hvor er det du har bestilt fra?

scania
21/10/10, 10:25
Er det skinntrekk til setene du har bestilt? Hvor er det du har bestilt fra?

ikkje trekk nei,komplett inredning,ikkje bestilt enda,venter på bilde for å sjå om det er slit,fra bildelebase.se,min bil har ikkje gått meir en 80t så det er det ikkje slitasje på,men feil farge,beige skin el fører stol.:(

gaupe
21/10/10, 10:28
ikkje trekk nei,komplett inredning,ikkje bestilt enda,venter på bilde for å sjå om det er slit,fra bildelebase.se,min bil har ikkje gått meir en 80t så det er det ikkje slitasje på,men feil farge,beige skin el fører stol.:(

Tofarga skinn, vil det seie inscription? Det er nokre forskjellar før og etter 05, uvisst om trekka passar overeins, slik at du er klar over det.

scania
21/10/10, 12:52
Tofarga skinn, vil det seie inscription? Det er nokre forskjellar før og etter 05, uvisst om trekka passar overeins, slik at du er klar over det.ok,det eg har på hånda er også fra en 2002 model,lik min,men ikkje el sete,men lever med det siden eg er einaste brukar av bilen.Har ikkje fått nokke bilde av det enda men er det det som er på foto i annonsa så ser det kjempe fint ut.

gaupe
21/10/10, 12:55
ok,det eg har på hånda er også fra en 2002 model,lik min,men ikkje el sete,men lever med det siden eg er einaste brukar av bilen.Har ikkje fått nokke bilde av det enda men er det det som er på foto i annonsa så ser det kjempe fint ut.

Det er det som kom i dei første T5-modellane, finn sikkert nokon slike på finn.

scania
21/10/10, 13:19
Prøvd i over 1 år på finn.....:cool: