Vis full versjon : B230FK i 92mod 240...
Noen tips ang B230FK M90 fra en 940 til en 240 92mod. Er det mye som ikke passer eller går det greit? Har ikke peil på detta men skulle gjerne hatt litt mer krutt i børssa.
Joakim-G_R
25/09/10, 15:41
se under tips og triks, der ligger en tråd med alt du trenger å vite.
Sjekk tråden i signaturen min. Har gjort det samme som du har tenkt til. Motoren er lego, tilpassing av m90-kassa er litt mer arbeid.
Hvorfor ikke bare gå for M46 istedenfor? minst like holdbar som M90 og du slipper å tilpasse og banke og styre.
Joakim-G_R
26/09/10, 12:06
Hvorfor ikke bare gå for M46 istedenfor? minst like holdbar som M90 og du slipper å tilpasse og banke og styre.
Jøss.Det blir som å anbefale 1x1" lekter som bæring i huset ditt, for det er jo trossalt treverk, og lettere å få på plass!
Vel. det er mulig. men M46 er allikevel tilnærmet like holdbar som M90 etter mine erfaringer.
noe sier meg at du girer jævlig treigt, du kjører ikke mye lastebil?
Hehe, ironisk nok skrur jeg på lastebil. men, nå driter vi i å diskutere dette i denne tråden. jeg kom bare med ett forslag til LarsOla.
ville gått for m90 mykje bedre kasse enn m4x serien:)
Sjekk tråden i signaturen min. Har gjort det samme som du har tenkt til. Motoren er lego, tilpassing av m90-kassa er litt mer arbeid.
Takk. Gromt projekt. Blir samme her...:D
Kjører me Getrag 265 og Fk 98mod motor i 240 min, og det funker gull det:)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.