PDA

Vis full versjon : Basseng i hjulbrønnen!



Maskin
24/09/10, 19:10
Fleire så har problem med basseng i hjulbrønnen?
Har har sett etter kor vatne kan komma inn, men uten hell...
Har veldig lyst å bora ett lite hull i brønnen med slange ut.. Ka du tru??

855 tdi
24/09/10, 20:28
har aldri hatt vann i hjulbrønnen jeg. trolig lite lurt å bore hull for å drenere vann, selv med slange. prøv å finnne kilden hvor det kommer inn.

kirkis
24/09/10, 21:13
Er to dreneringshull på hver side rett nedenfor bakruta inntil gummilista som skal tette for bagasjelokket. Sett etter om disse er tette?
(dette gjelder jo selvsagt bare om du har 854)

Maskin
25/09/10, 13:18
Det eg har funne ut er at det kommer inn fra sida eller under. Bagasjerommet er heilt tørt.. ved siden av hjulbrønnen er det ein liten brønn til, der er det også vatn.. Sedan bil detta..

mrstfu
26/09/10, 02:54
matta er helt tørr og? er ikke brønnen sveisa til resten? noen logiske steder det kunne kommet inn?

tips: ta maskeringsteip, og teip rundt innsiden av brønnen, helt øverst mot kanten. da ser du hvor vannet kommer inn, HVIS det renner inn fra noe sted. limet vil løsne, og du får en grei indikasjon. Og hvor mye vann er det snakk om? noen millimeter eller flere centimeter?

Maskin
26/09/10, 20:48
matta er helt tørr og? er ikke brønnen sveisa til resten? noen logiske steder det kunne kommet inn?

tips: ta maskeringsteip, og teip rundt innsiden av brønnen, helt øverst mot kanten. da ser du hvor vannet kommer inn, HVIS det renner inn fra noe sted. limet vil løsne, og du får en grei indikasjon. Og hvor mye vann er det snakk om? noen millimeter eller flere centimeter?


Matto er heilt tørr ja.. Er eit par centimeter med vatn i brønnen..
Eg kan jo prøva det du seie ja, var kje heilt dumt det. Takker!