PDA

Vis full versjon : Felgservice! SPM.



volvo240v8
19/09/10, 23:27
Hei.

har fått skaffet noen volvo polaris felger, ene er det en liten utover bulk i som gjør at dekket ikke holder på trykket.

bulken er så liten at vis jeg legger litt vekt på dekket ved bulken så holder den tett.

er det mulig og få rettet den bulken? få dunka den tilbake på plass.

er ikke stor bulk.

noen steder i østfold som er og anbefale?

Takker for svar.

kapli
19/09/10, 23:42
http://dekksjekk.no/index.php

volvo240v8
19/09/10, 23:43
okei flott, har du noen aning på priser ?

Kristian s
19/09/10, 23:45
De har retta opp JP hjula mine. Ble runde de.

volvo240v8
19/09/10, 23:46
Hadde vært greit og få polaris felgene fine igjen også :) er jo dyre felger :)

volvo240v8
19/09/10, 23:47
Mye betalte du Kristian?

PVT
20/09/10, 22:57
låner tråden din litt.
er det håp for den felgen her??
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/1434.jpg

jonass
21/09/10, 21:37
Du får skaffa deler til de felgene der. Søk litt rundt på nettet så finner du

Tor24
21/09/10, 22:07
Har de samme felgene selv. Her er en link som kan være interesant: http://www.titanium-touch.de/titanium_touch_index_uk.htm De har verktøy til spesial skruene blant annet :)

Daniel V
21/09/10, 22:32
okei flott, har du noen aning på priser ?

Jeg brukte Oslo felgretting for å rette noen Alessio felger jeg har. Var en stor bulk på innsiden av felgen.

Kostet 600 ,- for at han hentet felgen på døra mi, tok den med seg, tok dekket av felgen, rettet felgen, monterte dekket på felgen igjen, avbalanserte og leverte det på døra igjen :)

Turbo_K
21/09/10, 22:36
Østfold felgteknikk skal visst også være bra.

Ligger i Moss tror jeg.

PVT
23/09/10, 12:15
tror jeg ska ta en tur innom der ja. regner med at felgen sprekker når dem bøyer'n tilbake så dem må nokk sveise litt.

gull pilen
23/09/10, 12:43
er ikke sikkert det....
er kvalitets felg det der....
du kan jo sjekke opp hva ny felgring koster, ser hvertfall ut som felgen er delt...

volvo240v8
23/09/10, 13:43
ligger i moss? har du noen link til dem?

Wrasko
23/09/10, 14:49
Gamle fredrikstad

http://www.ont-as.com/

PVT
23/09/10, 18:32
er ikke sikkert det....
er kvalitets felg det der....
du kan jo sjekke opp hva ny felgring koster, ser hvertfall ut som felgen er delt...

er 3 deler ja.

PVT
02/01/11, 06:09
Østfold felgteknikk skal visst også være bra.

Ligger i Moss tror jeg.

har du erfaringer derfra?

sendt mail og lurer på hvor felga blir av. er jo ikke akkurat noe du får kjøpt hvorsom helst de der. virka litt shabby lokaler var bare en kar der så regner med at han står for alt arbeidet. lurte på om han hadde tatt en pris vurdering. leverte felga i høst og har ikke hørt fra han siden

edit: ligger i gamlebyen i fredrikstad pa baksia av ei hydrolift sjappe.

Daniel V
02/01/11, 12:36
har du erfaringer derfra?

sendt mail og lurer på hvor felga blir av. er jo ikke akkurat noe du får kjøpt hvorsom helst de der. virka litt shabby lokaler var bare en kar der så regner med at han står for alt arbeidet. lurte på om han hadde tatt en pris vurdering. leverte felga i høst og har ikke hørt fra han siden

edit: ligger i gamlebyen i fredrikstad pa baksia av ei hydrolift sjappe.

Hvis han har dem enda, er det noe galt. Oslo felgretting hadde mine i 2 dager ;)

PVT
02/01/11, 15:51
oz vega vokser ikke på trær.
skal en tur til særp i morra får nesten ta en tur innom og spørre etter de på tilbaketuren. leveringa var jo noe merkelig. ringte karen og han sa han var på ferie så jeg skulle bare dra til ei dekk sjappe som var 500m unna Bodahl-Johansen & Co tror jeg det var og levere dem der han skulle ringe å ordne. la igjen navn og nummer der også. får nesten leke litt detektiv og spore de opp.

PVT
03/01/11, 11:25
da tok jeg turen til ØFT og møtte en veldig hyggelig kar som bare var litt overarbeidet for øyeblikket. da jeg spurte etter felgene hadde han gjemt dem på lokalet han sa ''veit aldri hvem som stikker innom bare for å se for så å gjøre innbrudd etterpå'' var vist flere som hadde sett på de og lurte på om de var til salgs så da tok han å gjemte de :D
han ekke så flik til å svare på mail så ta å ring. Og jeg fikk en ganske kurant pris på arbeidet for retting og polering av alle 4 felgene. så nå må bare sommern komme så jeg får hivi av stålfelga.