PDA

Vis full versjon : c70/runde tåkelys på V70



Nilsebu
19/09/10, 20:22
Kikket litt på finn.no og så at denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22271182 hadde runde tåkelys.

Du får jo dette på C70 og 850.

Går det an å kjøpe et kit eller noe som får det til å passe på en vanlig V70?

Christian
19/09/10, 20:27
Vanskelig å se, men ser ut som noe som bare er kasta sammen fra Biltema produkter.

Nilsebu
19/09/10, 20:36
jaja.. men tenker mest på original c70 / 850 lykter. Noen som har bygd om før, eller vet om det lar seg gjøre uten å se jalla ut, eller uten å legge xxx timer i det? ;)

mrstfu
19/09/10, 22:02
de originale er vel ikke helt runde tror jeg, mener de er litt ovale for å passe i buen i fangeren. men det kommer vel anpå hvilken fanger du har, hvordan fanger har du? er det ikke utsparringer der? eller har du tåkelys fra før av?

Nilsebu
19/09/10, 22:54
Har r-fanger, og jeg har tåkelys fra før. Men har sett flere bilder av r-fanger uten tåkelys. Bare de grillene over hele. Burde vel gå an å skjære ut noe i de og få festet noen runde / ovale i fangeren?

Hvis det blir tilfelle så skal det jo mest mulig se originalt ut.

mrstfu
19/09/10, 23:20
alt er mulig, mine originale lykter fikk en heftig midtøsten-style steinsprut, så jeg kjøpte hellalykter, komponerte festebrakett ved hjelp av vinkelbraketter fra biltema dyppet i hammerlakk, og skrudde rett i alubjelka bak fangeren. ser greit ut det, selv om jeg skulle flytta lampene litt bakover...:D

Nilsebu
20/09/10, 00:40
alt er mulig, mine originale lykter fikk en heftig midtøsten-style steinsprut, så jeg kjøpte hellalykter, komponerte festebrakett ved hjelp av vinkelbraketter fra biltema dyppet i hammerlakk, og skrudde rett i alubjelka bak fangeren. ser greit ut det, selv om jeg skulle flytta lampene litt bakover...:D

Hehe :) Får kikke litt rundt på vadis å prøve å finne brukte lykter når pengene strekker til, hvis det blir noe av det :)