PDA

Vis full versjon : 2 tåkelys bak på 850 sedan?



Tonytic
18/09/10, 18:07
som tråd navn sier. noen som har koblet om slik? legg gjerne ut bilde og skriv hvordan du gjorde dette ;)

mrstfu
18/09/10, 18:09
ehrm....

satte pære i pæreholderen. biltema diodepære, må vite.

så enkelt var det, på min hvertfall.

Tonytic
18/09/10, 18:20
ok. vet hvordan det skal gjøres på min, men vil bare se andres sine løsninger. ;) kabelsko og svart teip er noe jeg hater. virker så jalla etter min mening :p

mrstfu
18/09/10, 22:04
enig der, men det jeg mente var at jeg klipte bort en plastbit som satt over pæreholderen (speilvendt på høyre side, i forhold til venstre) satte inn ei pære, og vips, den lyste. Var ikke noe kobling eller jallamekk i det hele tatt.

hgnubel
18/09/10, 23:29
Jeg har gjort samme som deg, mrstfu. Måtte ikke klippe en gang. Den lille plastdingsen som sto der var bare å vri av som på de "brettene" med plastdeler til modellbiler :)

mrstfu
19/09/10, 00:12
Jeg har gjort samme som deg, mrstfu. Måtte ikke klippe en gang. Den lille plastdingsen som sto der var bare å vri av som på de "brettene" med plastdeler til modellbiler :)

jaja, jeg er litt proff og tar det cleant jeg da.

eller så er jeg bare verktøyfrik. fisker frem vinkelsliperen for å åpne grandisesken, blant annet.:D

edit: hgnubel, har du en tendens til å "bruke" pærer til den lampa? jeg setter sjelden på tåkelys bak, en gang i måneden for å skjekke lys rundt om bilen, flere ganger har jeg sett på da pæra har slokna, da har pæra brent. har satt inn diodepærer der nå, men hvis det er noe feil vil jeg gjerne utbedre det. kan jo alltids være jeg som kjører for hardt, glødetråder er skjøre saker, samtidig har ingen andre pærer vane for å brenne...