Vis full versjon : VolvoJenta86 sin 850 :) SOLGT.
dieselbil funker bra nok det. se på denne:)
http://www.youtube.com/watch?v=IhGHPXyh2hQ
VolvoJenta86
17/06/11, 09:11
Ja det er jo mye bra dieselbiler da :) Den jeg har sett på, faktisk, er en Audi A4 diesel.. Og quattro da såklart :) Vet det ikke er volvo, men da går det heller ann å kjøpe seg en volvo "lekebil"/prosjektbil ved siden av ;)
Trenger ikke prosjekt når du har Audi, da har du mer enn nok å henge fingrene i. Men de er skummelt gode å kjøre når de fungerer :p
VolvoJenta86
17/06/11, 09:31
Trenger ikke prosjekt når du har Audi, da har du mer enn nok å henge fingrene i. Men de er skummelt gode å kjøre når de fungerer :p
Den bilen jeg skal kjøpe antageligvis, har jeg kjørt mye :) Og han som har skrudd på den er vag mekaniker :) Så den er utrolig god, og fungerer bra :) Var artig i vinter med quattron :) Men vil ikke svikte volvo heller, så lyst til å ha en 740 turbo i tilegg :)
Auda / Raudi! :P Men ja, er enig, quattro er suverent når det virker! ;)
VolvoJenta86
17/06/11, 10:14
Auda / Raudi! :P Men ja, er enig, quattro er suverent når det virker! ;)
Ja også trenger jeg en bil som går billig når jeg kjører til jobb, og det gjør denne så da :)
Så lenge du LOVER å anskaffe volvo som lekebil ved siden av så kan vi kanskje tillate dette :cool: Turbo er påbudt i Volvoen i så fall...!
VolvoJenta86
17/06/11, 14:05
Så lenge du LOVER å anskaffe volvo som lekebil ved siden av så kan vi kanskje tillate dette :cool: Turbo er påbudt i Volvoen i så fall...!
Ja jeg lover det ;) Og ja, det MÅÅÅ bli turbo i den :D
Ja jeg lover det ;) Og ja, det MÅÅÅ bli turbo i den :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/2132.jpg
Kommer ikke til å være tro mot Volvo når jeg skal handle vinterbil jeg heller, men jeg trenger ekstreme egenskaper siden jeg bor øverst i en lang og bratt grusvei.. Og fordi jeg vil ha muligheten til å kjøre uansett hvordan været er, litt off-road kommer det også til å bli vet jeg :D
VolvoJenta86
17/06/11, 17:29
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/2132.jpg
Kommer ikke til å være tro mot Volvo når jeg skal handle vinterbil jeg heller, men jeg trenger ekstreme egenskaper siden jeg bor øverst i en lang og bratt grusvei.. Og fordi jeg vil ha muligheten til å kjøre uansett hvordan været er, litt off-road kommer det også til å bli vet jeg :D
Nei men er jo veldig greit å ha en bil man kommer seg fram med da :) I tillegg til en leke/sladdebil ;) Bor oppi ei øverbygd jeg og, så er bra med utfordringer om vinteren ;)
Da handler du den pickup! Ikke noe som er så turn on som damer (ikke traktor lesber) i pickup!
Har lært at tysk grevling med 1-hjulsdrift funker dritt på alt vinterføre :p
Volvo'n er stødig og fin, men vil ha skikkelig 4x4 også;)
Har du lagt ut 850'n for salg nå eller? :(
VolvoJenta86
17/06/11, 17:49
Da handler du den pickup! Ikke noe som er så turn on som damer (ikke traktor lesber) i pickup!
Haha, jaja ;) men tror ikke jeg skal ha pickup altså ;)
Har lært at tysk grevling med 1-hjulsdrift funker dritt på alt vinterføre :p
Volvo'n er stødig og fin, men vil ha skikkelig 4x4 også;)
Har du lagt ut 850'n for salg nå eller? :(
Haha, ja mulig ;) Ja volvo'n er morsom den på vinterføre :) og har ikke hatt noe store problemer med 850'n :) Den kommer jeg fram med :) var verre med 740'n jeg hadde. Da hadde jeg problemer med bakkene her titt og ofte :P
Men blir nok audi tenker jeg :)
Nei har ikke lagt den ut for salg :) en bekjent som antageligvis skal kjøpe den :)
VolvoJenta86
21/07/11, 15:38
Tok noen nye bilder i går i sola :) fikk tatt å lakkert opp igjen fangeren og hatt i netting :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2252.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2253.jpg
Kan ikke selge denne skjønnheten, Linda?
VolvoJenta86
21/07/11, 17:28
Kan ikke selge denne skjønnheten, Linda?
Burde sikkert ikke det men :)
Du spruta litt lakk på vingen din også da? :p
VolvoJenta86
21/07/11, 18:14
Du spruta litt lakk på vingen din også da? :p
Var ikke nok ;) Meeeen, jeg tør ikke begynne å lakkere vingen med boks selv ;)
Ja ville vært dumt å ikke sende med vingen til lakk i samme slengen ;)
Var ikke nok ;) Meeeen, jeg tør ikke begynne å lakkere vingen med boks selv ;)
Men fangern tar du selv med sprayboks? :rolleyes:
Stiller meg bak Lightyear her, har ikke det vært planen hele tiden? Altså at jeg skal ta den med boks?:D
Ja det er jo mye bra dieselbiler da :) Den jeg har sett på, faktisk, er en Audi A4 diesel.. Og quattro da såklart :) Vet det ikke er volvo, men da går det heller ann å kjøpe seg en volvo "lekebil"/prosjektbil ved siden av ;)
Sender mine kondolanser. Jeg hadde en a4 1,9 tdi quattro før. Har aldri hatt ett så stort forbruk av deler før, var på fornavn med delelageret til møller.
VolvoJenta86
22/07/11, 18:25
Ja ville vært dumt å ikke sende med vingen til lakk i samme slengen ;)
Brukte lakkboks jeg altså ;)
Ja den får jeg til :P hehe
vingen ??
jaaa....
Stiller meg bak Lightyear her, har ikke det vært planen hele tiden? Altså at jeg skal ta den med boks?:D
Joda, bare å hente den det altså ;)
Sender mine kondolanser. Jeg hadde en a4 1,9 tdi quattro før. Har aldri hatt ett så stort forbruk av deler før, var på fornavn med delelageret til møller.
Denne bilen her er eid av veldig bekjent da, som er mekaniker. Ikke vært mye tull med den :) Har kjent han som har den lenge :)
Joda, bare å hente den det altså ;)
Ehrm, det var det da.... Har ike inntrykket av at du har dårlig tid, da har ikke jeg det heller, vett:D
VolvoJenta86
18/09/11, 10:46
Da var det bestemt da. Har kjøpt meg ny bil nå, og overtar den nå til uka. Har fortsatt 850'n ei stund til, men den skal med tungt hjerte selges :( Kommer sikkert til å angre noe helt forferdelig, men slik er det :/ Skal legge ut anonnse etterhvert, så hvis noen er interessert, så er det bare å ta kontakt.
Håper ikke du har blitt tatt av VAG basillen ? ^^,
VolvoJenta86
18/09/11, 10:52
Håper ikke du har blitt tatt av VAG basillen ? ^^,
Hehe ;) Skal legge ut bilde senere jeg :)
Men uansett hva slags bil jeg har, så kommer jeg alltid til å være volvojenta :) Og noe vagmenneske kommer jeg aldri til å bli uansett om jeg kjører det. Volkswagen er det verste jeg vet hvertfall :P
VolvoJenta86
18/09/11, 19:03
Buh! :p
Jajajajaja, kommer til å angre, men slik er det nå bare :P Men om noen sponser meg med årsavgift på en bil, så skal jeg beholde den jeg ;P
Trist å høre, skjønner deg godt men fortsatt trist :(
Og vi skal ta en alvorsprat sånn ca ett år etter at den forlater deg, er nysgjerrig på om det "alle" tidligere 850 eiere sier stemmer :D
VolvoJenta86
18/09/11, 23:17
Trist å høre, skjønner deg godt men fortsatt trist :(
Og vi skal ta en alvorsprat sånn ca ett år etter at den forlater deg, er nysgjerrig på om det "alle" tidligere 850 eiere sier stemmer :D
Er desverre bare slik at man kommer til ett punkt der man tenker økonomisk og framover i livet:/ hadde jeg hatt råd så skulle jeg så gjerne beholdt den, for jaggu har den bilen vært gullet mitt. Hatt den i 5 år, og ikke akkurat hatt mye problemer nei! Så ja, tror jeg vet hva jeg kommer til å si i den alvorspraten ;) 850 er og blir en jææævla god bil :D
Er desverre bare slik at man kommer til ett punkt der man tenker økonomisk og framover i livet:/ hadde jeg hatt råd så skulle jeg så gjerne beholdt den, for jaggu har den bilen vært gullet mitt. Hatt den i 5 år, og ikke akkurat hatt mye problemer nei! Så ja, tror jeg vet hva jeg kommer til å si i den alvorspraten ;) 850 er og blir en jææævla god bil :D
Må samstemme i mengden her. Jeg har kjørt uhorvelig mange 850er, og uansett hvor slarkete og jævlig de har vært, har det alltid vært følelsen av at dette er godt sammenskrudde biler, som i seg selv er det beste kompromisset mellom komfort, ytelse, kjøreglede og vedlikeholdsletthet jeg har opplevd.
Jeg skal akseptere at du selger 850en, forutsatt at du lover å komme tilbake til Volvo senere i livet, fortrinnvis850?
Får gjøre som noen av oss andre, bruk enda mere tid og penger på bilene ;)
På det meste hadde jeg 5 biler med skilt samtidig :D
Og vet om andre som har hatt 15 med skilt samtidig, så er ikke noe problem, hvis man bare vil det nok ;)
VolvoJenta86
22/09/11, 23:13
Må samstemme i mengden her. Jeg har kjørt uhorvelig mange 850er, og uansett hvor slarkete og jævlig de har vært, har det alltid vært følelsen av at dette er godt sammenskrudde biler, som i seg selv er det beste kompromisset mellom komfort, ytelse, kjøreglede og vedlikeholdsletthet jeg har opplevd.
Jeg skal akseptere at du selger 850en, forutsatt at du lover å komme tilbake til Volvo senere i livet, fortrinnvis850?
850 er og blir gode biler!! Aldri noen tvil om det :) Vært ute å cruisa 850'n i dag, og du dæven, kommer til å savne den. Og såklart kommer jeg til å skaffe meg igjen volvo :D:D Ingen tvil :D
Får gjøre som noen av oss andre, bruk enda mere tid og penger på bilene ;)
På det meste hadde jeg 5 biler med skilt samtidig :D
Og vet om andre som har hatt 15 med skilt samtidig, så er ikke noe problem, hvis man bare vil det nok ;)
Tja, hadde man enda hatt råd til det så ;) men desverre :( Lar seg nok ikke gjøre :/ kan jo avskilte den såklart, men redd den kommer til å forfalle...
850 er og blir gode biler!! Aldri noen tvil om det :) Vært ute å cruisa 850'n i dag, og du dæven, kommer til å savne den. Og såklart kommer jeg til å skaffe meg igjen volvo :D:D Ingen tvil :D
Det er samme oppfatning over hele fjøla om denne bilen. Selvom Turid har en sønderskutt bærebruforing, med tilhørende manglende retningsstablitet, eksoslekkasjen gjør a like grov i målet som en nordlandsk bryggesjauer, og jeg gjerne skulle hatt dobbelt opp med krefter...
Elsker den bilen, får meg alltid hjem.
VolvoJenta86
22/09/11, 23:28
Det er samme oppfatning over hele fjøla om denne bilen. Selvom Turid har en sønderskutt bærebruforing, med tilhørende manglende retningsstablitet, eksoslekkasjen gjør a like grov i målet som en nordlandsk bryggesjauer, og jeg gjerne skulle hatt dobbelt opp med krefter...
Elsker den bilen, får meg alltid hjem.
Er noe med det. Min har alltid fått meg hjem den og :D uten problemer noen gang :)
Er noe med det. Min har alltid fått meg hjem den og :D uten problemer noen gang :)
Misforstå meg rett, nok av problemer, men den kan alltid kjøres hjem. Sier fra når noe er galt, takler mishandling, og blir ikke forbanna hvis jeg kjører en annen bil.
Turid er det beste kvinnfolket jeg noen gang har hatt.
VolvoJenta86
16/10/11, 20:11
http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1384533&ItemList=1384533
VolvoJenta86
11/11/11, 11:31
Da var varmeregisteret på 850'n bytta, så nå blåser det varmt og godt igjen :D
vinga daaaa??????? :P heheheheh
Så det kan tolkes som at du sliter med å selge snuppa?
VolvoJenta86
14/11/11, 11:55
vinga daaaa??????? :P heheheheh
Den ligger der fint den ;)
Så det kan tolkes som at du sliter med å selge snuppa?
Har ikke solgt enda nei :) De fleste som ringer og sender melding vil bytte i noe annet, og det vil jeg ikke :)
Får jeg lov til å være litt kritisk?:D
Dvs, ikke kritisk, men... personlig synes jeg bilen er litt høyt priset. Ikke for hva den faktisk er, for oss her inne som har litt mer kjennskap til bilen, er den godt mulig verdt prisen, men for en hvermannsen.... 32k er litt høyt for en 2.5 10v som snart runder 400k på tellern. Uten at jeg har skjekka, er det vel en av de dyreste 10v på AutoDB nå, tør jeg tippe.
Med tanke på utseende og utstyrsliste er det jo en klar "ungdomsbil" sånnsett, så kundegruppa er jo ganske redusert. Å gå ned litt i pris gjør den kanskje mer aktuell for en eller annen stakkars 18åring som er ute etter sin første bil?
Mener ikke å kritisere altså, men for vanlige mann i gata er slikt som kilometerstand i forhold til pris, for VELDIG avgjørende ved et eventuelt salg. Å legge til en "pris er diskuterbar" eller lignende kan jo få fortgang i prosessen:D
finn ein tørr plass og parker den og så tar du av skilta så har du ein stilig råne/cruse bil til sommaren.
Har sikkert satt høy pris slik at ingen vil kjøpe den sånn hun kan beholde bilen :)
Marius Skau
15/11/11, 03:56
Denne va tøff :)
Veit ikke heilt om jeg likte frontfangern men er vell som mye annet en smaksak :)
VolvoJenta86
15/11/11, 11:26
Får jeg lov til å være litt kritisk?:D
Dvs, ikke kritisk, men... personlig synes jeg bilen er litt høyt priset. Ikke for hva den faktisk er, for oss her inne som har litt mer kjennskap til bilen, er den godt mulig verdt prisen, men for en hvermannsen.... 32k er litt høyt for en 2.5 10v som snart runder 400k på tellern. Uten at jeg har skjekka, er det vel en av de dyreste 10v på AutoDB nå, tør jeg tippe.
Med tanke på utseende og utstyrsliste er det jo en klar "ungdomsbil" sånnsett, så kundegruppa er jo ganske redusert. Å gå ned litt i pris gjør den kanskje mer aktuell for en eller annen stakkars 18åring som er ute etter sin første bil?
Mener ikke å kritisere altså, men for vanlige mann i gata er slikt som kilometerstand i forhold til pris, for VELDIG avgjørende ved et eventuelt salg. Å legge til en "pris er diskuterbar" eller lignende kan jo få fortgang i prosessen:D
Det går helt fint det :) Er klar over at den er høyt prisa. Men er jo gullet mitt :( Men ja, er mye man kan prute på den.. Men det har jeg kanskje glemt å skrive som du sier! Skal fikse det med en gang jeg ;)
finn ein tørr plass og parker den og så tar du av skilta så har du ein stilig råne/cruse bil til sommaren.
Ja skulle veldig gjerne gjort det, men tror ikke jeg har råd til å ha to biler altså :) men skulle veldig gjerne beholdt den :)
Har sikkert satt høy pris slik at ingen vil kjøpe den sånn hun kan beholde bilen :)
Kanskje det er det som er planen innerst inne ;)
Denne va tøff :)
Veit ikke heilt om jeg likte frontfangern men er vell som mye annet en smaksak :)
Takk for det :)
Nei er ikke alle som liker den, men jeg liker den jo jeg :) Så er vel det som teller :)
Nei er ikke alle som liker den, men jeg liker den jo jeg :) Så er vel det som teller :)
Strengt tatt er det vel en eventuell kjøper som må like den?:D
Skjønner poenget ditt, dog. Jeg liker som sagt denne fangeren, og nevnes det en svart 854 med erebuni, er det ingen tvil om hvem bilens eier er.:D
VolvoJenta86
15/11/11, 11:50
Strengt tatt er det vel en eventuell kjøper som må like den?:D
Skjønner poenget ditt, dog. Jeg liker som sagt denne fangeren, og nevnes det en svart 854 med erebuni, er det ingen tvil om hvem bilens eier er.:D
Ja såklart ;) Men den er min enda :D Er ikke solgt enda ;)
Haha, har du hørt den har blitt nevnt? ;)
Ja såklart ;) Men den er min enda :D Er ikke solgt enda ;)
Haha, har du hørt den har blitt nevnt? ;)
Ja, har en bekjent som begynner å tenke på sin første bil, han viste meg annonsen din, og spurte hva jeg synes. Sa jeg kjente/visste hvem eieren er, og at du sannsynligvis finner bagasjen stappa med tomflasker, wunderbaum og tomme snusbokser.
:D
VolvoJenta86
15/11/11, 12:34
Ja, har en bekjent som begynner å tenke på sin første bil, han viste meg annonsen din, og spurte hva jeg synes. Sa jeg kjente/visste hvem eieren er, og at du sannsynligvis finner bagasjen stappa med tomflasker, wunderbaum og tomme snusbokser.
:D
Haha, nå får du jaggu gi deg :D Alltid vært ryddig bilen min da gitt ;) Og nå er den helt renska og nedvaska ;)
Meeeen, kjøp kjøp ;)
Haha, nå får du jaggu gi deg :D Alltid vært ryddig bilen min da gitt ;) Og nå er den helt renska og nedvaska ;)
Meeeen, kjøp kjøp ;)
Jeg har den i bakhodet i tilfelle jeg kommer over aktuelle kjøpere... Jeg for min del skal nok ha 855, serru:D
VolvoJenta86
15/11/11, 12:37
Jeg har den i bakhodet i tilfelle jeg kommer over aktuelle kjøpere... Jeg for min del skal nok ha 855, serru:D
Flott ;) Jaja, men husk på meg om noen spør ;)
Flott ;) Jaja, men husk på meg om noen spør ;)
Kommer aldri til å glemme deg, vøttø.
VolvoJenta86
15/11/11, 12:50
Kommer aldri til å glemme deg, vøttø.
Gooood :)
Gooood :)
Makan til dårlig respons på flørtinga her, da.
Anders Dybvadsskog
15/11/11, 12:56
Funka på meg:rolleyes:
Hyggelig å høre. Du bor litt langt unna, men jeg slår på tråden neste gang jeg er i fylket:D
Anders Dybvadsskog
15/11/11, 13:13
Den er grei:D
VolvoJenta86
15/11/11, 13:36
Haha :D
Hyggelig å høre. Du bor litt langt unna, men jeg slår på tråden neste gang jeg er i fylket:D
Dere får holde på dere ;) KOs dere sammen :D
Den er grei:D
Anders Dybvadsskog
15/11/11, 13:38
Den juksa du til:p du juksa med bevisene;)
Den juksa du til:p du juksa med bevisene;)
Juks eller ikke, vi kan ikke fortsette å skjule vår lidenskap, Anders. Vil du flytte sørover, eller må jeg oppover?
Anders Dybvadsskog
15/11/11, 18:04
Du må oppover;) <3
Marius Skau
15/11/11, 19:43
Dokker skræm meg litt no? :o
Trudd de va du og jeg Mrstfu? :(
Anders Dybvadsskog
15/11/11, 19:49
Dette må vi ta privat for det blir OT:)
VolvoJenta86
16/11/11, 12:20
Haha, dere er så søte sammen atte :D
Dokker skræm meg litt no? :o
Trudd de va du og jeg Mrstfu? :(
jeg sa ikke det var KUN meg og anders... ;-)
Dette må vi ta privat for det blir OT:)
FØR det blir OT? Det toget har gått, kan du si;-) men siden bilen skal selges, kan jo dette bli homotråden?
Haha, dere er så søte sammen atte :D
Vi er det, men du er fremdeles litt i fokus, linda... Er ikke du singel om dagen, da? Gjøre trioen til en kvartett?;-)
VolvoJenta86
16/11/11, 18:57
Hehe, da så :) nei, er ikke singel vettu. Så dere får nok holde på med denne kjærlighetsduo'n dere ;)
Hehe, da så :) nei, er ikke singel vettu. Så dere får nok holde på med denne kjærlighetsduo'n dere ;)
Dette blri nok et trekantdrama, serru.
jaja, tilbudet står ved lag;-)
VolvoJenta86
16/01/12, 21:35
Da blir 850'n solgt. Og jeg kjenner det at dette kommer jeg til å angre på :( Vondt i hjertet mitt gitt!! :P Stakkar go'bilen min <3
Skulle ikke solgt den da ;)
VolvoJenta86
17/01/12, 10:02
Nei, burde ikke det :( også blir den solgt til noen jeg kjenner, så kommer til å se den hele tida :O
Fikk greit med cash for den?
Nei, burde ikke det :( også blir den solgt til noen jeg kjenner, så kommer til å se den hele tida :O
Det er jo den verste måten......
Iallefall hvis vedkommende er uheldig å lager skammer/skader på den.
wunderbaum
17/01/12, 23:45
kor fikk du tak i de blå lysene til dashet
VolvoJenta86
18/01/12, 09:57
Fikk greit med cash for den?
Jada, gjorde det :)
VolvoJenta86
18/01/12, 09:58
Det er jo den verste måten......
Iallefall hvis vedkommende er uheldig å lager skammer/skader på den.
Ja og ho som har kjøpt den har ikke akkurat peiling på bil, og er ikke veldig forsiktig med bilene sine, så det er litt kjett :(
VolvoJenta86
18/01/12, 09:59
kor fikk du tak i de blå lysene til dashet
dioder.no :)
Ja og ho som har kjøpt den har ikke akkurat peiling på bil, og er ikke veldig forsiktig med bilene sine, så det er litt kjett :(
Må da spørre....
why.............?
Håper da inderlig at du fikk de 32 lappene for den... Mye skal man hvertfall ha for å måtte se hjertebarnet bretta rundt en lyktestolpe.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.