PDA

Vis full versjon : Dekaler til 92 mod 850 GLT



brynna
18/09/10, 06:25
Hvem kan skaffe dekaler (850 logo med striper hvit/grå) som sitter på bakdør nedert?
Har sjekka med Volvo og de kan ikke skaffe dem. Ekstra tilbehør var det visst.
Må skifte dør, og det hadde vært kjekt å få på nytt merke.

Nero
18/09/10, 08:07
Er sikkert ikke i produksjon lenger siden volvo ikke kan skaffe, kanskje du burde prøve å høre med et profilereing/skilt/reklame-firma som kan kopiere andre siden av bilen og lage nye klistremerker?

brynna
18/09/10, 17:10
Originalt er nå det beste:) men tipset tar jeg med.
Før høre med et reklamefirma om de greier å kopiere

Morgis
18/09/10, 17:24
tipper de fleste som driver med dekaler, kan kopiere dem til deg

brynna
18/10/10, 19:16
Bumper denne i håp om at noen kan ha dekaler liggende. Var innom rekl. firma, men de hadde problemer med denne.
Fikk skifta dører fra en 95 mod. Måtte flytte dørlås da de nye dørene hadde annet låssystem og kontakter. Har noen bruk for dørlås, (sentrallås) glass, begge dører høyre side, koster de bare porto

bortstun
22/10/10, 17:49
Hvem kan skaffe dekaler (850 logo med striper hvit/grå) som sitter på bakdør nedert?
Har sjekka med Volvo og de kan ikke skaffe dem. Ekstra tilbehør var det visst.
Må skifte dør, og det hadde vært kjekt å få på nytt merke.

Legg ut et bilde så kan jeg høre med en kompis av meg som jobber med slikt.. Helst høy oppløsning.. Evt kan du sende meg på PM.

brynna
22/10/10, 20:45
Legg ut et bilde så kan jeg høre med en kompis av meg som jobber med slikt.. Helst høy oppløsning.. Evt kan du sende meg på PM.
Bilde kommer:)

brynna
24/10/10, 21:28
Legg ut et bilde så kan jeg høre med en kompis av meg som jobber med slikt.. Helst høy oppløsning.. Evt kan du sende meg på PM.

PM sendt:)

bortstun
25/10/10, 22:49
Det ordner seg med dekaler, bare send meg mål på dekalene, så er de i boks ganske snart.. :)

Lightyear
26/10/10, 08:50
Litt OT dette men: Er det noen som har kontakter med flinke dekalprodusenter så kunne kanskje en avtale opprettes?

Jeg har ihvertfall et par småting jeg gjerne skulle ha laget ;)

A