PDA

Vis full versjon : kontakter til el vindu



tennpluggen
17/09/10, 15:13
hvor finner jeg kontaktene som ledningsnettet til el vinduene skal kobles til i 740(hvis jeg er så heldig at det ligger klart)

R.G
18/09/10, 12:50
ikke sikkert det ligger klart. gjor ikke det på min 90 mod. men du ser det hvis du river bort sparke plata og finner igjen ledninga som går iinn i døra så havner di i ei kontakt nær panseråpneren. er det ikke mye ledninger i den kontakta så er det ikke opplagr. men fort gjort og trekke opp nytt hvis du har skjema.

tennpluggen
19/09/10, 09:29
å hvor finner jeg skjema? på volvo?

R.G
19/09/10, 17:05
ja volvo har skjema di hvis du kontakter dem, mulig ligg no ute også

tennpluggen
22/09/10, 10:44
på fører siden eller pasasjer siden?
hva av ledninger må trekkes i så fall? kunn +?
men el matta er vell delt i høyre å venstre som jeg kan se?
at det skal være kontakt ved b stolpen på ene siden å ved a stolpen på andre siden?

R.G
22/09/10, 11:35
skal være kontakt ved begge a og b stolper som går inn i dører, det som må trekkes av ledninger er 3 stk inn i vb,hb og hf, en del fler i sjåfør dør pga atyring av di andre vinduer fra sjåførdør, alt av ledninger kommer i fra sjåfør dør. skal se om jeg får tatt med ei volvo elbok med skjemar fra jobben så kan jeg scanne inn å maile over koblingskjema el no. står hvor hver minste ledning skal med farger av strøm jord signal osv.

Luigi
22/09/10, 13:03
jeg googla koblingsskjema den gangen jeg skulle koble el vinduer i min 1990 740, lå ingen ting klart!

går 3 ledninger til hver dør, noen rosa ledninger..

er en stund siden jeg kobla opp mine, var egentli ikke store jobben med ledningene, mest arbeid og legge ledningene inn bak alle dekslene og gjennom gummi gjennomføringene til dørene!

tennpluggen
22/09/10, 18:46
vært å hente koblings skjema på volvo så da vet jeg hvor alt skal kobles siden jeg må legge opp fra sikring på nytt:)

R.G
22/09/10, 18:51
da blir det ordning:-)

tennpluggen
22/09/10, 18:53
var bare å finne pågangs motet:P lurer på om jeg ska legge opp til el speil i samme slengen:p

R.G
22/09/10, 19:00
like greit å ta speil i samme slengen ja:-) så slepper men all jobb med all plastikk en tur til

tennpluggen
22/09/10, 19:05
hehe ja:P sett de selger el speil te 940 på biltema passer de 740 tru?
får vel lage prosjekt tråd snart vell:P

R.G
22/09/10, 19:09
ja di skal passe mener jeg. men mulig du må gjøre om noe på pyntelista som går bortover vinduskarmen. for husker ikke om på 740 så går lista under speilet helt mot skjærmen og på 940 så stopper lista akkurat der speil begynner hvis du skjønner. eller så var det motsatt.