PDA

Vis full versjon : Turbobandit



Wrasko
17/09/10, 13:00
http://www.turbobandit.com/shop/


Noen som har handlet der før?

mariusea
20/09/10, 13:09
http://www.turbobandit.com/shop/


Noen som har handlet der før?

har handlet der engang, kjøpte en turbo derfra å fikk den ganske fort. men bor du nærheten av sverige så få den sendt til et postkontor der, ell så kommer toll avgift. dette fikk jeg svi

Wrasko
20/09/10, 13:59
Er ikke toll på bildeler.. Men mva derimot..

Og jeg kan evnt sende til søstra mi.. Men når de sender til Norge, så burde de jo sende uten mva, sånn at vi bare betaler norske mva?


Hvordan var turboen da? Med tanke på at det er jo faktisk kinavarer

mariusea
20/09/10, 15:52
Er ikke toll på bildeler.. Men mva derimot..

Og jeg kan evnt sende til søstra mi.. Men når de sender til Norge, så burde de jo sende uten mva, sånn at vi bare betaler norske mva?


Hvordan var turboen da? Med tanke på at det er jo faktisk kinavarer

fikk hvertfall regning som jeg måtte betale fra toll greier på alnabru, å når innbetalingen var utført ble pakken sendt derfra til meg.

prøvde aldri turboen da jeg solgte den sammen med ene prosjektet mitt. men en jeg kjenner brukte ene turboen derfra, å den funka knall. men det varierer fra turbo til turbo på holdbarheten.

Wrasko
20/09/10, 15:54
De vil jo ha det til at de har testet veldig mye forskjellig, og kun gått for de beste kopiene som de har funnet... Men hvem vet.. Har ihvertfall billige snurrer... Og jeg har adresse i Sverige og ;)

ChrML
20/09/10, 17:38
Få de til å trekke fra den svenske momsen når de sender til Norge. Mange nettbutikker gjør dette automatisk, men finnes også de som ikke kjenner til dette. Da trekker de fra 25% av prisen på den svenske siden og du betaler 25% norsk moms, da blir det ikke så mye moms.

Kan ende opp med å først betale svensk mva og så norsk mva oppå alt det hvis ikke. Men dette avhenger av at du sender til Norge, de kan ikke gjøre dette hvis du sender til postkontor i Sverige (for å slippe begge momsene :p).

Joakim-G_R
20/09/10, 20:27
Billig der da, og om det stemmer at det er "høykvalitets-kopier", så er det jo verdt et forsøk.