Vis full versjon : V70n R tåkelys
Hei,lurte på om noen vet art nr på v70n R tåkelysene,evt om det går ann å bare kjøpe bakre pæreholderen(h3)lokket.sprederene er hele,men pæreholderene er defekte.
Om jeg ikke tar helt feil fåes bare pæreholderen, det får man på V70 fra 1996-2000 modellene vertfall, gaske standard feil. Er det det at den er brent som er problemet?
hei,nei,jeg kjøpte en komplett R front og på tåkelysene så var det forsøkt med en misslykket xenon konvertering av forrige eier.Bakstykket på sprederene var borret opp i bakkant å var egentlig ubruklige.ellers er sprederene iorden så trenger bare disse bakstykkene(pæreholderene).
Hørte noen snakket om at 850 R tåkelysene var like,men har ikke fått bekreftet dette.
Tro holderen er lik på de som ikke er R, kan undersøke i morgen om jeg husker det :)
ja,vært fint om du vill gjøre det.
De er like på S80N,XC70N og V70N, delenummer 30795071. De koster 105 med moms stykket.
Hei igjen,tror dette er h1 lampeholdere.har fått bekreftet idag at 850 sprederene er like som på v70n R front sprederene så hvis noen har noen slike lampeholdere, eller komplette spredere liggende så er jeg inntrisert.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.