Vis full versjon : Dørsider i 850, gammel vs ny type
Trodde ikke det var forskjell på disse, men ser skruefestet som sitter bak dørinnlegget er annerledes, så de passer ikke rett på...
Noen som har montert gamle (91-93?) dørtrekk på 95-97-modeller? Tips?
hvorfor vil du ha de gamle?
Fordi det var det jeg fikk tak i sånn noenlunde enkelt... Virker ikke som det er veldig lett å finne grå dørtrekk med plass til el-vinduknappen bak.
Kanskje jeg burde selge disse og lete videre. Noen som vil ha? Nyvasket og renset :p
er ikke elvinduknappen bak bare et firkantet hull med en liten forsterkning ?
Ok, dørsider uten hull etter sveiv da... er vel egentlig det jeg mener :)
kjedelig! hadde aldrig trodd det var forskjell jeg heller. håper du får satt de på på noe vis.
hvis du er int har jeg fått tak i de innlegga i trekka også. de er i alkantara fra en 850 t5r.
kjedelig! hadde aldrig trodd det var forskjell jeg heller. håper du får satt de på på noe vis.
hvis du er int har jeg fått tak i de innlegga i trekka også. de er i alkantara fra en 850 t5r.
Ser jo klin like ut, sto en god stund og klødde meg i hodet da det bare nesten gikk på. Men var veldig fine trekk da, egentlig penere enn de jeg har i bilen som har litt småskrukker rundt dørhåndtakbrønnene. Må vel være noen med sveiv bak på 92-93-modeller som vil ha disse om jeg ikke får dem til, så jeg er ikke bekymret for å bli kvitt dem :)
Alcantara-innlegg til T-5R har jeg nylig fått i posten selv, det og til 850R :D
M.Engelsen
15/09/10, 21:44
Om du har noen i svarte skinn eller lignende, så har jeg dørtrekk med knapp til eletrisk heis :) Orginalt.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.