PDA

Vis full versjon : Dørsider i 850, gammel vs ny type



hgnubel
15/09/10, 17:21
Trodde ikke det var forskjell på disse, men ser skruefestet som sitter bak dørinnlegget er annerledes, så de passer ikke rett på...

Noen som har montert gamle (91-93?) dørtrekk på 95-97-modeller? Tips?

Morgis
15/09/10, 17:33
hvorfor vil du ha de gamle?

hgnubel
15/09/10, 18:25
Fordi det var det jeg fikk tak i sånn noenlunde enkelt... Virker ikke som det er veldig lett å finne grå dørtrekk med plass til el-vinduknappen bak.

Kanskje jeg burde selge disse og lete videre. Noen som vil ha? Nyvasket og renset :p

Morgis
15/09/10, 18:29
er ikke elvinduknappen bak bare et firkantet hull med en liten forsterkning ?

hgnubel
15/09/10, 18:50
Ok, dørsider uten hull etter sveiv da... er vel egentlig det jeg mener :)

julen
15/09/10, 21:17
kjedelig! hadde aldrig trodd det var forskjell jeg heller. håper du får satt de på på noe vis.
hvis du er int har jeg fått tak i de innlegga i trekka også. de er i alkantara fra en 850 t5r.

hgnubel
15/09/10, 21:38
kjedelig! hadde aldrig trodd det var forskjell jeg heller. håper du får satt de på på noe vis.
hvis du er int har jeg fått tak i de innlegga i trekka også. de er i alkantara fra en 850 t5r.

Ser jo klin like ut, sto en god stund og klødde meg i hodet da det bare nesten gikk på. Men var veldig fine trekk da, egentlig penere enn de jeg har i bilen som har litt småskrukker rundt dørhåndtakbrønnene. Må vel være noen med sveiv bak på 92-93-modeller som vil ha disse om jeg ikke får dem til, så jeg er ikke bekymret for å bli kvitt dem :)

Alcantara-innlegg til T-5R har jeg nylig fått i posten selv, det og til 850R :D

M.Engelsen
15/09/10, 21:44
Om du har noen i svarte skinn eller lignende, så har jeg dørtrekk med knapp til eletrisk heis :) Orginalt.