PDA

Vis full versjon : 850-vinge med bremselys, ferdigtrukket kabel til dette?



hammerpaal
12/09/10, 20:29
Ser på en vinge til 850'n min (sedan) med bremselys som skulle matche bilen min sin farge. Derfor lurer jeg på om det er ferdigtrukket kabel til dette bremselyset et sted i bagasjeromslokket.
Eventuelt, hvor må jeg hente strømmen til bremselyset?

Kjetil Krømcke
12/09/10, 20:39
vet ikke om det er ferdigtrukket, men du kan vel bare koble deg på de nåværende bremselysa vil jeg tro

mrstfu
12/09/10, 21:39
tror ikke det er ferdigtrukket, men jeg monterte vinge på min, med hjemmelagd bremselys :D

henta strømmen fra lampa i bakruta, bare vipp ned setene, og demonter lampa (dra av dekselet, to trykkpunkter, et på hver side av lampa. deretter finner du en plate du må trykke ned ca midt på lampa, nesten helt nederst, så kan du dra ut hele lampehuset) deretter kan du løfte ut filten, dette er litt knot, bare ikke knekk plata. til lampa i bakruta finner du to ledninger, koble deg på disse. svart/hvit er pluss, helsvart er jord. isoler godt, så pluss ikke kommer i kontakt med stålet i hattehylla, og monter i motsatt rekkefølge.

jeg synes den løsninga er å foretrekke fremfor bremselyset i hekken, da den skal tas ut oftere for å bytte diverse pærer. pluss, ved å koble deg på lampa i bakruta, så slipper du en sving på kabelen for å komme ut i hekken.