PDA

Vis full versjon : R fanger s70/v70



spørck
11/09/10, 19:41
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/772.jpg

er dette en r frontfanger? den går jo lengre ned en en "vanli" r fanger? er den kansje bare modifisert eller? hvor får jeg eventuelt tak i en sånn?

hgnubel
11/09/10, 20:58
Sjekk prosjekttråden til Per Turbo :)

The Sven
11/09/10, 21:31
Syns det lukter litt photoshop av den der?

hgnubel
11/09/10, 21:49
Leste kanskje litt fort der... Selve R-fangeren du mener, ikke catkillern? Trodde kanskje det bare var vidvinkel-linse på kamera...

Langedal
11/09/10, 22:05
Enten er det Photoshop, eller så er det en ombygd r-fanger med cat-killer. Du ser tydelig på mellomrommet mellom midte og nedre del av fangeren at den bygger lengre ned enn originalt.

JP_Ra©ingTeam
11/09/10, 22:31
denne er Kappa og forlenget..
ser man fort på plasseringa av Tåkelysa..
forøvrig er dette en Diesel.. og bilen er vrak p.p.d

spørck
11/09/10, 23:52
ja da har e jo fådd d avklart.. etter å ha sedd endel bilder nå.. ser jeg jo at d er fleire som modda litt på R fangeran, vertfall i sverige.. syns sjøl di bygg litt førr lite nedover, uansett med catkiller, å evolve fanger bygger for mye.. skulle funnes en mellomting:p men man får vell bærre kjøp en r fanger å prøv å modd den litt:p

Thomas S
12/09/10, 16:15
så slike r-fangere på vallåkra, så det der er ikke photoshop :)

The Sven
12/09/10, 16:18
Hvor får man tak i slikt plastgitter i større format? Med bikubemønster, som det er originalt?

JP_Ra©ingTeam
15/09/10, 17:45
trenger du plast da?
var en "luring" her inne som kom med et godt forslag med å bruke 7/900 turbogriller til slikt formål. noen som følger seg truffet? :P

Om du kan bruke metall/alu er det jo null problem.. strekkmetall får man jo i alle typer og fasonger..

Evt du kan bruke slike metall gitter som man får kjøpt på alle Bil rekvisita butikker..
problemet er jo da at det ikke fult så fint etter 20 stein sprang..
men om du er glad i å rette ut bulker er jo det heller ikke noe problem.. : )

et eksempel.. : http://rmig.com/no/produkter#1

The Sven
15/09/10, 20:17
Tenkte å ha sånn i plast så jeg kunne laget en tilsvarende grill til panseret... Sånn metall er igrunn litt jalla.