Vis full versjon : Pærer i instrumenthus!
Hvilke pærer er det som går i instrumenthuset i 850? Søkte men fant ikke noe som hjalp. Er det t5 pærer? Evt legg en link, haster litt.
Jan
Bumpetibump! Noen som vet?
Dashboard light:
Rating: 3W
Fitting: W 2,1x9,5d
Dashboard: Warning and indicator lights
Rating: 1.2W
Fitting: W 2x4,6d
Vet noen hva pærene i knappene på X70 heter da? Tror det er 2 forskjellige typer, en type i knappene til setevarmerene og en type til de andre knappene.
Hei, noen som vet noe om det er en film jeg må bytte eller om det er pærene jeg må bytte for å få blått lys i intsrumentpanelet? Noen som har noe å foreslå? Jeg er forresten ute etter svart interiør til volvo 850 stv om noen har ett til overs;)
de pærene i bryterene er spesialpærer.
Koster 70kroner stykket hos volvo.
Kan lett erstattes med 12v 3mm lysdioder fra dioder.no :)
Reppemarkus
14/09/10, 11:38
Hei, noen som vet noe om det er en film jeg må bytte eller om det er pærene jeg må bytte for å få blått lys i intsrumentpanelet?)
Du trenger bare og sette inn hvite/blå dioder etter hvor blått du vil ha det :) Blir sånn passe blått med hvite. Du kan jo sjekke ut Worklogen til Morgis, han har satt inn hvite dioder hvis jeg ikke husker helt feil! :)
anbefaler rødt lys, ingen her som liker det, med unntak av meg og Lightyear, men det er deilig om natta. behagelig farge i mørket, sjekk worklogen min, så ser du det. :D
ellers er ebay bra saker, hvite dioder som passer i instrumentet får du av alle steder på biltema for 100spenn paret.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.