Vis full versjon : Forrige eier som har kødda med lysnettet?
Hei.
Har en 88mod 240 som jeg trur forrige eier har kødda med lysnettet på, når jeg setter på park lys så lyser det i nærlyset(de store lysa) også? er det sånn det er eller er det forrige eier som har kødda?
Noen som har bilde av lysnettet?
og lyset i dashen funker ikke noen steder noen som vet hva dette kan være og?
TimB
Hei.
Har en 88mod 240 som jeg trur forrige eier har kødda med lysnettet på, når jeg setter på park lys så lyser det i nærlyset(de store lysa) også? er det sånn det er eller er det forrige eier som har kødda?
Noen som har bilde av lysnettet?
og lyset i dashen funker ikke noen steder noen som vet hva dette kan være og?
TimB
Jeg har det samme på min 90-mod, så lenge motoren er igang så lyser kjørelys samtidig med parklys, men så fort jeg skrur av motoren så lyser det bare i park.
Dette kan da ikke være korrekt?
automatisk kjørelys ca uansett? ;)
240 har en tendens til å forandre lys funksjoner om man kødder med el.nettet ja. Er det kobblet lys i alle 3 glassene i baklyktene? det kan ha noe å si, eller dårlig jording kansje?
Ja det er koblet om til 3 raderen bak, men det gjorde jeg, så det har ikke noe med dette og gjøre.
er ikke gjort noe bak tåkelys knappen? når jeg kobblet lys i alle 3 glassene bake, så ble det konstant nærlys når tåkelysknappen var på slått.
napp ut sikringen på tåkelyset, om nærlysa detter ut i park funksjonen da, så er det fga baklysa.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.