PDA

Vis full versjon : Forrige eier som har kødda med lysnettet?



TimB
08/09/10, 22:44
Hei.
Har en 88mod 240 som jeg trur forrige eier har kødda med lysnettet på, når jeg setter på park lys så lyser det i nærlyset(de store lysa) også? er det sånn det er eller er det forrige eier som har kødda?

Noen som har bilde av lysnettet?

og lyset i dashen funker ikke noen steder noen som vet hva dette kan være og?

TimB

johmolan
09/09/10, 07:19
Hei.
Har en 88mod 240 som jeg trur forrige eier har kødda med lysnettet på, når jeg setter på park lys så lyser det i nærlyset(de store lysa) også? er det sånn det er eller er det forrige eier som har kødda?

Noen som har bilde av lysnettet?

og lyset i dashen funker ikke noen steder noen som vet hva dette kan være og?

TimB

Jeg har det samme på min 90-mod, så lenge motoren er igang så lyser kjørelys samtidig med parklys, men så fort jeg skrur av motoren så lyser det bare i park.
Dette kan da ikke være korrekt?

timmie
09/09/10, 07:59
automatisk kjørelys ca uansett? ;)

240 har en tendens til å forandre lys funksjoner om man kødder med el.nettet ja. Er det kobblet lys i alle 3 glassene i baklyktene? det kan ha noe å si, eller dårlig jording kansje?

TimB
09/09/10, 10:25
Ja det er koblet om til 3 raderen bak, men det gjorde jeg, så det har ikke noe med dette og gjøre.

timmie
09/09/10, 12:38
er ikke gjort noe bak tåkelys knappen? når jeg kobblet lys i alle 3 glassene bake, så ble det konstant nærlys når tåkelysknappen var på slått.

OlavS.
09/09/10, 17:35
napp ut sikringen på tåkelyset, om nærlysa detter ut i park funksjonen da, så er det fga baklysa.