PDA

Vis full versjon : Søkefunksjon.. forbedring?



JørnM_940
08/09/10, 20:19
Foreslår en forbedring av søkefunksjonen. Slik den er nå er den til ingen nytte - for meg hvertfall. Bedre å bruke Google til å finne innlegg på forumet nesten. Den skulle ha "sett litt mer mellom fingrene". Kanskje han som søker ikke er helt stø på rettskriving, eller kanskje han som har det innlegget du nettopp søker ikke er helt stø på rettskriving. Til og med når jeg vet om tråder jeg vil se, så har jeg enkelte ganger problemer med å finne de.. Må da gå an å få det slik at den ikke blir så nøye på mellomrom, noen bokstaver feil osv.. lurer på om den skiller store og små bokstaver også.

Og hvis det fantes en tråd om nettopp dette i forslagskassen fra før... så fant jeg den ikke med søkefunksjonen hvertfall:p

Janus
09/09/10, 11:23
Enig her..

Sagli
10/09/10, 21:22
Jepp, er også enig her!

Øyvind G
11/09/10, 08:25
enig i at det må gjøres noe med søkefunksjonen.
hvis jeg skal finne noe, så bruker jeg google eller volvo forum (hvis det jeg leiter etter liggger der)

Joakim-G_R
19/09/10, 19:23
Søkefunksjonen her suger ja, det er jeg enig i.

Øyvind G
20/09/10, 15:39
ser ikke ut som om noen har tenkt til og gj;re noe med det?

larset
20/09/10, 17:06
Mener at de fleste forum som kjører dette oppsettet(husker ikke hva det heter) sliter litt med søkefunksjonen. Klasker bare inn vccn og det jeg søker etter på google hvis jeg ser etter noe her inne, da det pleier å hjelpe

Anders-
21/09/10, 18:55
ser ikke ut som om noen har tenkt til og gj;re noe med det?

Å forbedre den søkefunksjonen er dessverre lettere sagt enn gjort... Får håpe de forbedrer funksjonen i fremtidige versjoner