PDA

Vis full versjon : 240-turbo speedo, turbolampe, flytte over?



JonasS
03/09/10, 14:00
Har en 240 jeg sysler med nå og da. Det er en 89mod.
Til denne kjøpte jeg en turteller. Saken var at jeg fikk med hele "boksen" turtelleren satt i(speedo-boksen).
Dette er ifra en org. 240turbo med wire-speedo som går til 220.
Saken nå er at jeg har lest om denne turbo-lampa her inne, men finner ikke igjen tråden. Men mitt spm. er om jeg kan plukke ut selve speedometeret fra denne, og sette inn mitt org. elektriske? Ev. vil det funke å flytte over turbo-lampa? Har org. turbotrykksmåler, og har planer om å få dette til å virke, one way or another. Hvor smart er det og operere disse, er vel et mere korrekt stilt spm.. Det er jo satt sammen på en måte, så må vel gå godt å demontere også?
Tips og innspill mottas med takk! :)

VolvoR-Sport
03/09/10, 14:42
du kan jo flytte over hele rekka med lys symbol, skal være å bare prike den av (festet i hvert sin ende)
ja, du kan flytte over speedometeret.

for å dele huse, ta et skru hjern og knekk festene rundt huset som holder det sammen.

Torra
03/09/10, 14:43
Tja.. Da må du jo ha wirespeedo i bilen også da :p Men det jeg ville gjort er å flytta over selve speedo enheten fra bilen din nå til det nye instrumentet du kjøpte deg. Da har du bakgrunn som går til 220 + turbolampe.. Men kan bli kluss med ledninger osv da.. Ikke helt sikker på den