PDA

Vis full versjon : Auto og trailerparts



glenn
31/08/10, 21:26
Er det noen som har erfaring med disse? Ligger masse annonser fra de på Finn med billige slitedeler. Prisene er det ihvertfall ikke noe å si på, men kvaliteten?

Norhagen
01/09/10, 17:20
har handlet mye med dette firmaet
god kundeservice. rett del til bilen.
Og ikke minst gode priser:D

Kvaliteten er som alle andre ettermarkeds deler litt bedre en biltema

mathisen
11/09/10, 17:44
Er mekonomenkvalitet på delene fra auto trailerparts...Kjempe god service dær

Johannes
23/12/10, 12:54
Vil bare si at jeg iallefall fikk meget god serice og hurtig svar på mine spørsmål hos dette firmaet :) :)
Delene jeg bestilte sendte de umiddelbart,så dette ser bra ut.

Daniel V
23/12/10, 19:01
Har også stusset på dette firmaet, da de har ligget så mye lavere i pris enn f. eks Mekonomen og Volvo. Men hvis kvaliteten er bra, og servicen er god, så skal jeg ikke se bort ifra at det blir en bestilling etter høytiden :)

aarnes
11/01/11, 15:06
Kan bekrefte at dette selskapet yter GOD service, rask levering og svært hyggelige priser!

et selskap jeg kommer til å handle mer av i fremtiden, fremfor feiltema og mekonomen.

Jakobsen
11/01/11, 22:17
Helt enig med aarnes!
Knallbra service, kjapp levering og ikke minst prisen! Da blir det nesten morro å bytte bærearmer:D

Daniel V
01/02/11, 16:21
Prisen er nå en ting, men lurer litt på delekvaliteten? Ser de selger endeledd til 240 til 88,- stk bla. :eek:

Rockeren
08/02/11, 11:08
Har de en nettside man kan kikke på?

Daniel V
08/02/11, 11:28
Har de en nettside man kan kikke på?

Ja, men det er ingen produkter på den man kan kikke på eller noe, så hjemmesiden får terningkast 1 for mitt vedkommende. Webshopen finnes ikke enda den heller, og det er samme system som her på VCCN hvor man må sende mail, og deretter sette over penger på en konto.

De er vel fortsatt i etableringsfasen, så det får vel være greit :)

http://www.trailerparts.no/index.html

aarnes
08/02/11, 12:18
Shellsaas kan vel fortelle oss når nettbutikk er oppe å går ;)

shellsas
08/02/11, 16:35
Hei Aarnes!

Hjemmesiden/Webshoppen blir jobbet med hele tiden , men det er
en annen som driver med denne.
Jeg har ansvaret for salg og bestillinger osv, men for meg kan det virke som at dette kommer til å ta noe tid.

Så frem til dette er oppe å går må alle henvendelser tas manuellt pr mail eller
telefon.

post@trailerparts.no eller tlf 22653800.

Øvrige bilmerkerker kan sees på www.krogslund.dk , her multipliseres den danske kronen med 1,25 for pris i NOK.

Fraktpriser er opptill 125 kr intill 35 kg Oppkravsgebyr kr 50,-

Disse sidene fungerer kun med explorer nettleser.

shellsas
19/02/11, 22:51
Prisen er nå en ting, men lurer litt på delekvaliteten? Ser de selger endeledd til 240 til 88,- stk bla. :eek:

Ikke noe å utsett på kvaliteten Daniel V.
Samme leverandør som de fleste andre , men rimligere utsalgspris-

Johannes
26/02/11, 16:31
Tidligere i uka kom det nok en pakke i posten fra dem,og servicen og tilbakemeldinger via e-post er like god som før!! :D:)

engkar
07/03/11, 10:32
Handla endel der og kan ikke si annet enn at jeg er veldig godt fornøyd med servicen! Riktige deler, kjappe svar på mail og gode priser :)

Anbefales:)

Daniel V
07/03/11, 10:53
Ikke noe å utsett på kvaliteten Daniel V.
Samme leverandør som de fleste andre , men rimligere utsalgspris-

Det er jo bra! Er jo ikke rart man begynner å lure på kvaliteten, når man får endeledd til 88,- :p

Men ingenting er jo bedre enn billige ting som funker fett!

Jan-Einar Jenssen
03/05/11, 14:41
kjempe fornøyd med dette firmaet :) god service og kappe på svar enda dem var midt i flytting :p bestilte komplett gulv til 745 hos dem, og dem fikk disse karoseridelene fra volvo. til en mye billigre pris enn hos volvo vel og merke.:D dette firmaet blir jeg garanter og bruke flere ganger :) to tommler opp fra meg her

142senja
03/05/11, 20:19
webside?

lyngen
03/05/11, 20:43
jeg kjøpte hjul-lager til bilen min, bra kvalitet var det ja :P riktig del å god service :D
;-D

Jan-Einar Jenssen
03/05/11, 20:51
webside?

den er ikke operativ enda..
men det funker helt ypperliig og sende en mail å høre om dem har den delen :) er kjapp på og svare :)

------
Hjemmesiden/Webshoppen blir jobbet med hele tiden , men det er
en annen som driver med denne.
Jeg har ansvaret for salg og bestillinger osv, men for meg kan det virke som at dette kommer til å ta noe tid.

Så frem til dette er oppe å går må alle henvendelser tas manuellt pr mail eller
telefon.

post@trailerparts.no eller tlf 22653800.

Øvrige bilmerkerker kan sees på www.krogslund.dk , her multipliseres den danske kronen med 1,25 for pris i Nok.

Fraktpriser er opptill 35 kg kr 125,- Oppkravsgebyr kr 50,-

Disse sidene fungerer kun med explorer nettleser.
------------

GLTOslo
09/07/13, 07:00
Auto og trailerparts har god service og man får alltid riktig deler. Tor Erik var suveren mann, og det er synd at han sluttet. Fordelen er fortsatt at Joachim har god peiling på Volvo, i motsetning til de fleste man møter på feks mekonomen.

Dessverre har jeg litt dårlige erfaringer med kvaliteten. Jeg har byttet to bærebruer i løpet av to år som var helt gåen. Denne gangen prøver jeg fra Mekonomen. En bolt til bærekule knakk under montering pga luftboble i støpen.
I går byttet jeg fjærbeinsgummi tra trailerparts som var helt ferdig etter ett års bruk. En trøst er service og goodwill med reklamasjon.

Fjærbeinslager (Sachs), lenkarmer og motorfester har vært bra. På sistnevnte var volvo merket slipt bort

Jeg kommer til å fortsette å bestille deler der, men er nok mer kritisk til hvilke deler.

Daniel V
10/07/13, 14:56
Det som også er rart med Auto&trailerparts er at de plutselig er stengt... :p Var der forrige uke, midt på dagen, og da var det bare låst og mørkt.. Stod ingenting på døren eller noe.

aarnes
10/07/13, 22:01
Det som også er rart med Auto&trailerparts er at de plutselig er stengt... :p Var der forrige uke, midt på dagen, og da var det bare låst og mørkt.. Stod ingenting på døren eller noe.

Joda, det hender han er på posten etc.
Etter at Thor-Erik slutta har det blitt litt mer på han å gjøre!
Men, kan jo hende at du traff på dette og :


Våre åpningstider sommaren 2013.
Oslo avdelningen stengt :

Fredag 5/7 , Fredag 12/7 , Måndag 15/7 , Uke 30 , Måndag 29/7 , Tisdag 30/7

Daniel V
10/07/13, 23:32
Det var før det der :p Skulle se om de hadde gassdempere til bakluka på 300en :)

Kan bare være han var på Posten. Pengene gikk uansett til Mekonomen denne gangen :p

Robf90
03/03/16, 15:38
Noen som har handlet her i det siste?

Sendte forespørsel (søndag) uten svar, ringte flere ganger og fikk til slutt svar og beskjed om at mailen skulle sjekkes og besvares (tirsdag).
Ikke fått noen tilbakemelding enda...

Hadde bare gode erfaringer med auto trailerparts fra før, men er dette standarden dropper jeg å høre på noe som helst fremover.

aarnes
03/03/16, 21:42
Noen som har handlet her i det siste?

Sendte forespørsel (søndag) uten svar, ringte flere ganger og fikk til slutt svar og beskjed om at mailen skulle sjekkes og besvares (tirsdag).
Ikke fått noen tilbakemelding enda...

Hadde bare gode erfaringer med auto trailerparts fra før, men er dette standarden dropper jeg å høre på noe som helst fremover.

Støtt og stadig, kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det du skriver her, men...
Telefon kan du nesten bare glemme, men post@trailerparts.no får jeg respons på ila 24t

Robf90
03/03/16, 22:45
24 timer ja... Dem sa jo at alle henvendelser på mail sendt før 1500 ble besvart samme dag.

Mulig dette er et engangstilfelle, men.....